بین مطالب وب سایت جستجو کنید

معرفی بهترین لینک های ایران و جهان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mm
12:33
دو شنبه 27 بهمن 1399

وکیل ملکی برای حل و فصل دعاوی حقوقی و کیفری می تواند به صورت تخصصی در زمینه ی دعاوی اموال غیر منقول و پرونده هایی از این دست فعالیت کرده و مشکلات افراد را در این خصوص برطرف نمایند. اموال غیرمنقول به اموالی همچون خانه و یا زمین و … می گویند که که امکان انتقال و یا جا به جایی را ندارند.

با توجه به گستردگی دعاوی ملکی، وکیل متخصص املاک بایستی از پیچیدگی های موضوعات مربوط به این پرونده ها اطلاعات کافی داشته باشد تا بتواند به درستی احقاق حق کرده و حق شما را باز ستاند. همچنین وکیل ملکی با اشرافیت به آیین نامه ها و قوانین مربوط به املاک و مستقلات، می تواند تمام جوانب موضوع دعوا را سنجیده و بر حسب مورد موکل خود به دفاع از او بپردازد.

وجود قوانین و آیین نامه های متعدد سبب شده تا حوزه ی تخصصی وکالت ملکی با پیچیدگی های بسیاری رو به رو باشد. همچنین لزوم دریافت وکیل ملکی با توجه به قوانین گسترده و پیچیده، بسیار حس می شود. به طور مثال تنها وکلای ملکی مجرب می توانند تشخیص دهند که در چه پرونده هایی بایستی از قانون 100 شهرداری استفاده نمایند و در چه پرونده هایی می توانند به ماده ی شماره 64 قانون مالیات های مستقیم استناد نمایند.

علاوه بر این وکلای ملکی خبره و با تجربه که دانش و اطلاعات کافی در زمینه ی حرفه ی وکالت دارند می توانند در زمینه های مختلف به موکلین خود مشاوره داده و ایشان را با تمام جوانب موضوع آشنا سازند.

منبع :

https://solhavaran.com/%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D9%85%D9%84%DA%A9%DB%8C-%DA%A9%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F/

 

تعداد بازدید از این مطلب: 226
بازدید : 226
mm
12:29
دو شنبه 27 بهمن 1399

نخ بخیه و عمل جراحی اصلی ترین روش بستن زخم ها هستند. حتی روش های جدیدتر برای بستن زخم ها، مانند استفاده از گیره یا پنس نیز هرگز به این رابطه خاتمه نمی دهند. در حالی که گیره ها و پنس ها برای بستن بسیاری از انواع زخم های خارجی قابل استفاده هستند، زخم های عمیقتر تقریباً همیشه به بخیه احتیاج دارند.

 

طبقه بندی نخ های جراحی

بخیه ها را می توان به طور گسترده به دو گروه طبقه بندی کرد:

  • نخ جراحی قابل جذب
  • نخ جراحی غیر قابل جذب

نخ بخیه قابل جذب همانطور که از نام آن پیداست در نهایت در بدن جذب می شوند و پس از مدتی اثری از آنها باقی نمی ماند. انواع و اندازه های زیادی از این بخیه ها وجود دارد و هر نوع از آنها، برای جراحی خاص یا بخشی از بدن، مناسب تر است. نقاط قوت این بخیه ها نیز متفاوت است.

مواد تشکیل دهنده نخ های بخیه

بخیه های قابل جذب از هر دو نوع طبیعی و مصنوعی وجود دارند. سپس هر نوع را بسته به اینکه یک رشته ای یا چند رشته ای است دسته بندی می کنند. بخیه های قابل جذب تک رشته به عنوان مونوفیلامنت شناخته می شوند در حالی که نخ های بخیه چند رشته ای، بخیه های قابل جذب مولتی فیلامنت نامیده می شود.

 

 

نمونه هایی از بخیه قابل جذب

1 – نخ جراحی (PDO (polydioxanone

این یک بخیه قابل جذب مصنوعی تک رشته ای از جنس پلی استر است. آنها بصورت بی رنگ یا رنگی، در رنگ های مجاز FDA وجود دارند. این نوع نخ بخیه، تقریبا برای بافت های داخلی نرم مناسب است. به ویژه برای جراحی های قلبی عروقی در کودکان و در بافت های در حال رشد، بسیار مناسب است. این نوع نخ جراحی برای جایی مناسب است که بیشتر از 6 هفته از بیمار نگهداری می شود.

2 – نخ جراحی PGA (پلی گلیکولید اسید)

این یک بخیه قابل جذب چند رشته ای و به شکل بافته شده است که از اسید پلی گلیکولیک ساخته شده است. آن را با N-laurin و L-lysine روکش می کنیم تا یکدست و صاف شود. مدت زمان جذب آن حدود 90 روز است و به صورت بی رنگ یا به رنگ بنفش ساده ساخته می شود. این نوع نخ بخیه بسیار محکم بوده و در طی زمان بحرانی بهبود زخم های وخیم، همچنان کارآمد خواهد بود. این نوع نخ، گره های محکمی را ایجاد می کند که به راحتی باز نمی شوند. برای بستن زخم های زیر جلدی و انواع مختلف جراحی های داخلی، مناسب است.

3 – نخ بخیه PGCL (پلی گلیکولید-کاپرولاکتون)

PGCL یک بخیه قابل جذب تک رشته مصنوعی است که به صورت رنگی یا ساده تهیه می شود. اصلی ترین کاربرد آن در بافت های نرم، ترمیم و مسدود کردن خونریزی است. این نخ برای جراحی های قلبی عروقی یا عصبی عروقی مناسب نیست. میزان کشش آن به تدریج کاهش می یابد و پس از طی حدود 4 هفته به پایان می رسد. میزان ایجاد التهاب در این نوع بخیه، کم است. افرادی که مسن هستند، یا سوء تغذیه دارند، یا افرادی که ممکن است بهبود زخم شان کند باشد، نباید از PGCL استفاده کنند.

4 – نخ بخیه قابل جذب Catgut

این بخیه های قابل جذب، طبیعی هستند و از بافت های کلاژن تمیز شده روده گاو تهیه شده اند. این نخ برای بازسازی سریع بافت ها مناسب است. برخی از کشورها استفاده از catgut را در جراحی های انسانی متوقف کرده و فقط در جراحی های دامپزشکی استفاده می شوند.

5 – نخ بخیه PGCL

اینها بخیه هایی هستند که توسط بدن تخریب نمی شوند. اگرچه در نهایت می توانند در بدن تجزیه شوند، اما روند آن آنقدر کند است که بخیه در صورت جا ماندن می تواند برای همیشه باقی بماند. در صورت استفاده خارجی، این بخیه ها باید در حدود 7-10 روز بعد از عمل برداشته شوند. مانند انواع بخیه قابل جذب، در اینجا انواع مصنوعی و طبیعی نیز وجود دارد. آنها سپس به دو دسته تک رشته ای و چند رشته ای تقسیم می شوند. بخیه های چند رشته ای با توجه به نحوه اتصال رشته های آنها تقسیم می شوند. آنها می توانند:

  • بافته
  • بافته و تابیده شده
  • بافته و روکش شده

هر یک از آنها برای جراحی های خاصی مناسب است.

منبع : https://sedanmed.ir/product-category/medical-supply/surgical-consumable/suture-thread/

 

تعداد بازدید از این مطلب: 265
بازدید : 265
mm
12:25
دو شنبه 27 بهمن 1399

امروزه افراد بسیار زیادی هستند که محصول و یا خدماتی برای عرضه دارند و یا اینکه بدنبال خدمات و محصولاتی می گردند و یک وبسایت آگهی می تواند به راحتی این افراد را به یکدیگر برساند . یک سایت آگهی جدای بر آنکه مخاطبین بسیار زیادی دارد ، نسبت به سایت های دیگر یک سرمایه گذاری زود بازده بوده و حتی زمان زیادی برای مدیریت آن نیاز ندارد و می تواند به عنوان کار اول و یا حتی دوم و یا سوم شما یک منبع درآمد پر سود و کم ریسک باشد.

منبع :

https://divarmed.com/

 

تعداد بازدید از این مطلب: 261
بازدید : 261
mm
12:21
دو شنبه 27 بهمن 1399

سدان مد بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی ایران ، بعد از پانزده سال تجربه در زمینه تولید، واردات، خرید و فروش لوازم پزشکی، تاسیس و اینک در آستانه‌ی هشتمین سال فعالیت خود به عنوان بزرگترین رفرنس آنلاین تجهیزات و لوازم پزشکی می باشد.

سدان مد با تنوع گسترده از کالاهای پزشکی عمومی و تخصصی از قبیل انواع تجهیزات پزشکی ( فشار سنج، تست قند خون، تست قند خون، الکتروشوک، دستگاه نوار قلب، اکسیژن ساز، تخت های جراحی، دستگاه اسپیرومتری و …) انواع تجهیزات بیمارستانی، انواع لوازم مصرفی عمومی و تخصصی جراحی از جمله اصولی می باشند که برگ برنده سدان مد در رقابت با سایر رقبا بشمار می روند.

از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی که تجهیزات پزشکی سدان سدان نمایندگی آنها را برای فروش دارد می توان به محصولات کلوپلاست، نخ جراحی , Linx و Smi محصولات Beurer, Medwork, Boston, Intelligent, Stryker, B Braun, Aesculap, Philips, Resmed اشاره نمود

از آن جایی که لوازم پزشکی نقش مهمی در نظام سلامت جامعه دارند امروزه با تنوع وسیعی از دستگاه ها و تجهیزات پزشکی رو به رو هستیم که به دلیل اهمیت و حساسیت موضوع بایستی به دقت به آن توجه نمود. اما متاسفانه به دلیل عدم توجه و دقت کافی در این زمینه امروزه با انبوهی از شرکت های عرضه و پخش تجهیزات و لوازم پزشکی رو به رو هستیم که بدون دارا بودن مجوز های لازم با جان و مال مردم بازی می کنند.

در این میان شرکت های لوازم مصرفی پزشکی معتبر نظیر شرکت سدان مد با دارا بودن سابقه ی بیش از ۱۵ سال فعالیت در زمینه ی فروش تجهیزات پزشکی می کوشد تا محصولات پزشکی تهران و حتی کالاهای پزشکی شهرستان ها را نیز فراهم نماید.

این شرکت با داشتن کادری مجرب تلاش می کند تا نیاز های افراد و ارگان ها را از طریق فروشگاه تجهیزات پزشکی آنلاین خود به راحتی مرتفع ساخته و لوازم پزشکی با کیفیت و استاندارد را در اختیار مردم قرار دهد.

این شرکت سابقه ی ۱۵ ساله ی فعالیت های خود را با فعالیت در زمینه های مختلفی همچون تجهیز درمانگاه های پتروشیمی و سکو های نفتی و نیز کشتی ها و ناوگان های حمل و نقل پربار نموده است و امروزه نیز همچنان با همان میزان نیرو ی اولیه و کادری مجرب و دلسوز آماده ی خدمت به مردم می باشد.

شرکت سدان مد با سابقه ی فعالیت در تمامی زمینه های پزشکی همچون تجهیزات و دستگاه های پزشکی بیمارستانی،کلینیکی، مراقبت از بیمار در منزل، لوازم مصرفی پزشکی عمومی و تخصصی و نیز تجهیزات امداد و نجات و آمبولانس می تواند بهترین گزینه برای خرید تجهیزات پزشکی با کیفیت و استاندارد باشد.

راهنمای خرید از فروشگاه لوازم پزشکی سدان

توجه کنید که خرید تجهیزات پزشکی بایستی آگاهانه انجام گیرد تا سلامت افراد را به خطر نیندازد. بنابراین در هنگام انتخاب و خرید لوازم مصرفی پزشکی بایستی نکاتی را در نظر بگیرید که از آن جمله می توان طول عمر کالا، ایمنی محصول، استاندارد بودن، اصل بودن کالا و البته قیمت آن را نام برد.

همچون دیگر وسایل و دستگاه ها، تجهیزات پزشکی نیز طول عمر مشخصی داشته و پس از گذشت مدت زمان خاصی از رده خارج شده و نوع جدیدی از آن ساخته شده و روانه ی بازار می شود. بنابراین توجه به طول عمر کالا و پشتیبانی از تکنولوژی های به روز می تواند خریدی مطمئن را برای شما به همراه داشته باشد.

علاوه بر این ایمنی محصول از دیگر فاکتور هایی است که در هنگام خرید تجهیزات پزشکی بایستی به آن توجه ویژه داشته باشید. سیم و کابل دستگاه و یا نوع ورودی و خروجی حتما باید به دقت بررسی شوند تا مشکلات و هزینه های بعدی را بر شما تحمیل ننمایند.

توجه کنید که چنانچه قیمت کالا برای شما مهم است و بودجه ی کافی برای خرید تجهیزات پزشکی گران قیمت ندارید، می توانید از نوع دست دوم آن ها نیز استفاده کرده و به خرید آن ها اهتمام ورزید. اما توجه کنید که برای خرید دستگاه ها و کالاهای پزشکی دست دوم بایستی از فروشگاه های معتبر تجهیزات پزشکی دست دوم استفاده کنید.

علاوه بر این پیش از خرید کالا، پیشنهاد می کنیم که مدت زمانی را برای تست و بررسی دستگاه و یا کالای دست دوم صرف کرده تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

شرکت تجهیزات پزشکی سدان همچنین بخشی از فعالیت های خود را به خرید و فروش تجهیزات و لوازم پزشکی دست دوم اختصاص داده است که شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده از تجهیزات دست دوم این شرکت خرید کرده و پیش از خرید نیز از ضمانت اصل بودن کالا اطمینان حاصل نمایید.

همچنین فروشگاه اینترنتی سدان مد که در زمینه ی خرید و فروش انواع تجهیزات پزشکی فعالیت دارد امکان خرید با پرداخت درب محل را نیز برای همشهریان تهرانی خود نیز فراهم نموده است که شما عزیزان می توانید به این طریق با اطمینان خاطر اقدام به ثبت خرید خود نمایید.

خرید تجهیزات پزشکی بایستی با دقت و وسواس مناسب انجام شود تا سلامت خود، عزیزان و یا دیگر افراد به خطر نیفتاده و سلامت جامعه را تامین نماید. علاوه بر این خرید و فروش تجهیزات و لوازم پزشکی نو و دست دوم نیز از دیگر فعالیت های این شرکت است که در راستای خدمت رسانی هر چه تمام تر به هم میهنان عزیزمان می باشد.

هزینه تجهیزات پزشکی

با توجه به اینکه امروزه با افزایش نرخ واردات لوازم مصرفی پزشکی رو به رو هستیم، تهیه، توزیع و تجهیز لوازم پزشکی مورد نیاز بیمارستان ها، کلینیک ها، درمانگاه ها و به طور کلی تمامی مراکز درمانی می تواند یکی از مشاغل حساسی باشد که به طور مستقیم یا غیر مستقیم با جان و مال مردم در ارتباط است.

توجه کنید که پخش تجهیزات پزشکی معمولا در ۲ زمینه ی تجهیز مراکز درمانی و تجهیز بیمار در منزل انجام می گیرد تا بتواند نیاز های بیماران را در هر کجا که باشند به بهترین شکل ممکن برطرف نماید.

در این زمینه قاعدتا مراکز پخش عمده تجهیزات پزشکی نظیر شرکت سدان مد با سال ها تجربه در زمینه ی تامین تجهیزات لابراتوری و آزمایشگاهی، تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات الکترو پزشکی، تجهیزات و دستگاه های پزشکی و تکنولوژی پزشکی، لوازم فیزیوتراپی و نیز لوازم مصرفی ارتوپدی می کوشد تا علاوه بر تامین نیاز های مردم، هزینه های کمتری نیز بر بیماران تحمیل شود.

به طور کلی هزینه ی تجهیزات پزشکی معمولا بر عهده ی خود افراد می باشد و بیمه ها کمتر این وسایل را تحت پوشش خود قرار می دهند. بنابراین در هنگام خرید این وسایل بایستی ابتدا بهترین قیمت تجهیزات پزشکی مصرفی خود را جویا شده و پس از بررسی جوانب، اقدام به خرید آن نمایید.

بدیهی است که برند های مختلف قیمت های متفاوتی را حتی در اجناس مشابه خواهند داشت. خوشبختانه سدان مد با دارا بودن برند های مختلف تجهیزات پزشکی نظیر Beurer، MED SKY، sunrise medical، KD، Lifepakو … می تواند گزینه مناسبی برای خرید تجهیزات پزشکی باشد تا شما عزیزان بتوانید با مقایسه ی قیمت های متنوع کالا هایی با برند های مختلف، مناسب ترین انتخاب و خرید را برای نیاز های مصرفی خود داشته باشید.

منبع :

https://sedanmed.ir/

 

تعداد بازدید از این مطلب: 286
بازدید : 286
mm
12:17
دو شنبه 27 بهمن 1399

مجموعه کلینیکهای تخصصی پوست و مو و زیبایی رویان سلامت با چندین مرکز بزرگ و مجهز در کشور عزیزمان ایران و ارائه خدمات بین المللی در کشورهای همسایه (عمان، عراق، حریم کردستان و …) با بهره گیری از علم روز و پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی مورد تایید FDA آمریکا و CE اروپا و کادر متخصص و مجرب با مشاوره رایگان ۲۴ ساعته در خدمت شما سروران عزیز می باشد. دپارتمان فوق تخصصی کاشت مو ، ابرو ، ریش و سبیل رویان سلامت، یکی از بزرگ ترین مراکز تخصصی پیوند موی طبیعی در کشور بوده و نیز دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان می باشد. از عواملی که سبب می شود این مجموعه با استقبال گسترده مواجه شود، کیفیت و تضمینی بودن، ضمانت نامه بیمه ایران، هزینه مناسب، تخفیف و پرداخت اقساطی کاشت مو و دارا بودن چندین شعبه و … می باشد.

منبع :

https://royan.clinic/

 

تعداد بازدید از این مطلب: 262
بازدید : 262
mm
12:13
دو شنبه 27 بهمن 1399

یکی از انواع جراحی های زیبایی لیفت سینه یا ماموپلاستی است که امروزه رواج بسیار زیادی دارد. این عمل منجر به کشیدگی سینه ها به سمت بالا و گردتر شدن آن ها می شود.

عوامل متعددی از جمله افزایش سن یا ژنتیک سبب ایجاد حالت افتاده در پستان ها می شوند. برخی از این عوامل اجتناب ناپذیر هستند. به عنوان مثال با افزایش سن سینه دچار حالت افتاده می شود.

در خانوم هایی که سایز سینه ها کوچک است، افتادگی در سینه ها کمتر احساس می شود و در سینه هایی که سایز بزرگ تری دارند، افتادگی بیشتر احساس می شود.

لیفت سینه ، شامل بالا کشیدن سینه و سفت شدن پوست آن است. به این ترتیب سینه ها فرم و ظاهری ایده آل پیدا می کنند، البته لیفت سینه تنها شامل کوچک کردن اندازه سینه ها و بالا کشیدن آن ها نیست.

ما در این نوشتار مجموعه ای کامل از اطلاعات در رابطه با این جراحی زیبایی را در اختیار شما خواننده گرامی قرار می دهیم. مطالعه این مطالب به تمامی سوالات ذهنی شما پاسخ می دهد. لطفا با ما همراه باشید.

جراحی زیبایی لیفت سینه چه تغییراتی را در سینه ایجاد می کند؟

ماموپلاستی تنها سبب بالا کشیدن سینه نمی شود، بلکه تغییرات دیگری نیز در سینه ها ایجاد می کند که در مجموع سبب زیبا و جوان تر شدن سینه ها می شود. تغییراتی که با ماموپلاستی در سینه ها ایجاد می شود، عبارتند از:

تعداد بازدید از این مطلب: 294
بازدید : 294
mm
12:10
دو شنبه 27 بهمن 1399

یکی از مباحث مهم پزشکی در زمینه زیبایی که امروزه بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته، جراحی زیبایی پیکر تراشی یا لیپوساکشن و یا همان لیپوماتیک بدن است.

به منظور افزایش اطلاعات شما در زمینه پیکر تراشی بدن و اندام، قصد داریم در این مقاله به تعریف، معرفی تکنیک ها و شرح مزایا و معایب این نوع عمل زیبایی، بپردازیم. با ما همراه باشید.

پیکر تراشی ، لیپوساکشن یا لیپوماتیک بدن چیست؟

همه ساله اشخاص مختلف اعم از مردان و زنان، با اهداف مشخص تحت عمل جراحی پیکر تراشی قرار می گیرند.

مثلا برخی از بیماران مایل هستند که در لباس شنا ظاهر بهتری داشته باشند؛ در حالی که دیگری می خواهد شلوار جین مناسب تری پیدا کند.

به طور کلی، تعادل، تناسب و کانتور از عناصر اصلی و اساسی داشتن یک ظاهر جذاب انسانی است.

عمل جراحی پیکر تراشی بدن یک نوع جراحی زیبایی به حساب می آید که برای برطرف کردن چربی های مزاحمی که با رژیم غذایی و ورزش نمی توان آن ها را از بین برد، به کار می رود.

یک جراح زیبایی می تواند با استفاده از عمل زیبایی لیپوساکشن در هر ناحیه از بدن تغییرات بهینه ایجاد کرده و با دستکاری های ظریف به پیشرفت های چشمگیری دست یابد.

به طور کلی، با زیاد شدن وزن شخص، سلول های چربی از نظر اندازه و حجم افزایش می یابند. به نوبه خود، لیپوساکشن تعداد سلول های چربی در یک منطقه خاص را کاهش می دهد که میزان چربی خارج شده به ظاهر منطقه مورد نظر و حجم چربی موجود در آن ناحیه بستگی دارد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 258
بازدید : 258
mm
12:7
دو شنبه 27 بهمن 1399

همواره سوالاتی پیرامون بوتاکس صورت و تزریق چربی صورت به وجود دارد که در این مقاله تزریق چربی صورت را مورد بررسی قرار می دهیم . زیبایی همواره جزو دغدغه های بشر بوده و هست. با بالا رفتن سن تولید کلاژن و الاستین بدن کم می شود . این مساله باعث کم شدن حجم چربی پوست شده می شود .

در نهایت باعث خشکی و ظاهر شدن چین و چروک ها و منافذ باز در پوست می گردد. روش های زیادی برای جوانسازی و از بین بردن چروک صورت وجود دارد که یکی از متداول ترین آنها تزریق چربی است.

امروزه، افراد بنا به دلایل مختلف از جمله وجود حفره ‌های گوناگون روی صورت، فرو رفتگی گونه، نازک‌ شدن لب‌ ها و سایر موارد مشابه از روش تزریق چربی استفاده می کنند تا این روش باعث بهبود وضعیت آنها شود. موادی که این چربی ها را تشکیل می دهند کاملا طبیعی است . در این روش از سایر نقاط بدن مانند ران ها، چربی برداشته می شود و به نقاطی همچون سینه ‌ها، باسن، صورت و دست ‌ها تزریق می گردد. بسیاری از افراد معتقدند که این روش دارای عوارض شدیدی است. اما این تصور غلطی بوده و اگر اینکار توسط یک پزشک با تجربه صورت بگیرد هیچ گونه عارضه ای نخواهد داشت. همچنین اگر این روش به درستی انجام شود دارای تاثیر طبیعی و ماندگاری است. به همین دلیل است که برای انجام جراحی زیبایی تزریق چربی، بهتر است به یک کلینیک معتبر و حرفه ای مراجعه کنید تا به بهترین شکل ممکن تزریق چربی صورت را انجام دهید.

منبع : https://royan.clinic/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/

 

تعداد بازدید از این مطلب: 272
بازدید : 272
mm
12:2
دو شنبه 27 بهمن 1399

میل به زیبایی و داشتن اندام متناسب از آرزوهای همیشگی انسان بوده؛ از این رو از راه های مختلف در پی تحقق آن می روند. آیا می دانید ابدومینوپلاستی یا جراحی شکم به چه معناست و چه کسانی شرایط انجام آن را دارند؟ در واقع این عمل زیبایی با هدف لاغری و از بین بردن چربی های اضافه بدن صورت می گیرد.

در مورد این جراحی که مدتی است بین افراد برای دستیابی به زیبایی مرسوم شده است نظرات زیادی مطرح می شود. برخی از افراد ورزش را انتخاب می کنند و از این طریق می خواهند به اندام ایده آل خود برسند. آنها اعتقادی به روش های سخت و تهاجمی ندارند.

آیا به راستی این عمل زیبایی خطرناک است؟ اگر مدت هاست به دنبال انجام این کار هستید و همچنان تصمیم قطعی خود را نگرفته اید، مطالب مقاله پیش رو به شما کمک زیادی می کند. با ما همراه باشید.

ابدومینوپلاستی چیست و چگونه به زیبایی اندام کمک می کند؟

همانطور که اشاره شد در این عمل جراحی با از بین بردن چربی ها به همراه پوست های اضافی بدن متقاضی را به یک شکم کوچک و صاف می رسانند. ممکن است از خود بپرسید چه کسانی کیس های مناسب این عمل هستند؟ قبل از هرچیز بهتر است بدانیم شرایط این عمل جراحی برای چه کسانی مناسب است.

  • سلامت بدنی در این عمل مهم است و افرادی که دخانیات مصرف نمی کنند، طبیعتا وضعیت جسمانی خوبی دارند. این اشخاص وزن ثابت و مشخصی دارند و با این حال چربی هایی را در بدن دارند که در حالت برجسته وجود دارد.
  • خانم هایی که تجربه عمل های زایمان و بارداری های متعدد را داشته اند. در خانم ها به علت رشد جنین پوست شکم بسیار کش می آید و ظاهر زیبایی ندارد.
  • کسانی که در دوره ای چاق بوده اند و شلی پوست را به همراه چربی های زاید در اطراف اندام شکمی دارند.

برخی ممکن است این نوع عمل جراحی شکم را با عمل لیپوساکشن اشتباه بگیرند ولی این دو یکی نیستند ولی همزمان با هم احتمال انجام وجود دارد. بعد از این موضوع باید بدانید چرا و چه کسانی که نباید عمل زیبایی ابدومینوپلاستی را انجام دهند؟

از آنجا که یکی از شرایط این جراحی ثابت بودن وزن بدن است، خانم هایی که قصد بارداری دارند بهتر است دنبال انجام این عمل نباشند. نکته مهم دیگری که در این باره باید بیان شود این است که این عمل را نباید با هدف کاهش وزن انجام داد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 281
بازدید : 281
mm
11:50
دو شنبه 27 بهمن 1399

خیلی از خانم ها و آقایان به دلیل مشکلات ژنتیکی و ارثی ممکن است دچار ریزش مو شوند. ریزش مو و کم پشت بودن مو اثر بدی در زندگی بیشتر افراد دارد و اغلب باعث می شود که افراد اعتماد به نفس شان را از دست بدهند.

راه های مختلفی برای تقویت ریشه و ساقه مو و جلوگیری از ریزش مو وجود دارد. اما در بعضی از موارد که ریزش مو شدید است و یا موها به شدت کم پشت هستند، درمان قطعی کاشت یا پیوند مو است. تقریبا حدود پنجاه سال است که از این روش استفاده می شود و همواره در حال توسعه و بهبود بوده است. همچنین شاید برای خیلی از افراد این سوال پیش بیاید که :

چرا باید انواع روش‌های کاشت مو را بشناسیم؟

طبیعتا هر چه بیشتر از یک روش درمانی بدانید، در عمل برایتان بهتر است. زمانی که اطلاعات درستی داشته باشید، می توانید بهتر تصمیم بگیرید و بهترین روش را برای خودتان انتخاب کنید.

این جمله را فراموش نکنید که اگر هر چه بیشتر بدانید قطعا انتخاب هوشمندانه ای خواهید داشت.

به طور کلی، در عمل های زیبایی شما حق انتخاب بیشتری نسبت به عمل های درمانی خواهید داشت.

در عمل درمانی، باید دارویی را که پزشک به شما معرفی کرده است استفاده کنید تا بیماری شما درمان شود و حق انتخاب ندارید و نمی توانید بگویید من این دارو را نمی خواهم و آن دارو را می خواهم. اما در عمل های زیبایی می توانید از بین چندین روشی که وجود دارد یکی را به دلخواه انتخاب کنید پس حق انتخاب با شماست. کاشت مو نیز یک عمل زیبایی به حساب می آید.

اگر شما گزینه مناسبی برای انواع روش های کاشت مو باشید، این حق انتخاب را دارید که هر روشی را که برای شما مناسب تر است انتخاب کنید.

برای مثال در صورتی که تراکم مو برایتان حائز اهمیت است می توانید از روش سوپر FUE پلاس استفاده کنید یا اگر طاقت شما در برابر درد کم است می توانید یکی از روش های SFUE ، FIT یا SUT را انتخاب نمایید.

معمولا در عمل کاشت مو، افراد می توانند خودشان از بین روش های کاشت مو آنچه را که برایشان مناسب است انتخاب کنند. شناختن این روش ها باعث می شود که بتوانید تصمیم بهتری بگیرید.

 

منبع : 

https://royan.clinic/%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D9%85%D9%88/

تعداد بازدید از این مطلب: 278
بازدید : 278
mm
14:12
شنبه 25 بهمن 1399

ساندویچ پانل‌ها از سه لایه مهم تشکیل شده‌اند که لایه رویه، لایه عایق و لایه زیره نام دارند. هر یک از این لایه‌ها جنس و انواع مختلفی دارند که بر اساس کاربرد آن، در شرکت آریا بارون توس توسط متخصصین و طراحان مشخص می‎شود که دقیقا چه نوع ساندویچ پانلی برای پروژه و نیاز شما مناسب است. آیت ماندگار- کارخانه آریا بارون توس چندین دهه است که در زمینه‌ی تولید محصولات ساخت‌وساز فعالیت می‌کند که یکی ازمهم‌ترین و محبوب‌ترین آن ساندویچ‌ پانل‌ها هستند. ساندویچ پانل‌ها کارایی زیادی در ساخت ساختمان‌های مختلف دارند. کاربردی‌ترین انواع ساندویچ پانل‌ها، ساندویچ پانل‌های سقفی و دیواری است. از ساندویچ پانل‌های سقفی برای پوشش سقف‌ها استفاده می‌شود که به دلیل نیاز برای تحمل وزن زیاد، استحکام لازم را در تولید آن‌ها در نظر می‌گیرند. ساندویچ پانل‌های دیواری برای پوشش داخلی و خارجی دیوارها استفاده می‌شود که انواع مختلفی دارد و متناسب با سلیقه‌ی شما طرح‌های زیبایی دارند.

تعداد بازدید از این مطلب: 269
بازدید : 269
mm
13:33
سه شنبه 21 بهمن 1399

اگر اسم شهرام فخار هم به گوش‌تان نخورده است احتمالا رستوران‌های زنجیره‌ای محبوب پدر خوب را می‌شناسید. شهرام فخار بنیان‌گذار این رستوران‌ها و چند شرکت دیگر امروز با ماست که تجربیات ناب کارآفرینی‌اش را با در میان بگذارد.

شاید برایتان جالب باشد که آقای فخار در یک خانواده‌ی متوسط در محله‌ی فقیر شهر به دنیا آمده و به در ۱۶ سالگی بدون اینکه والدینش خبر داشته باشند در پرسپولیس بازی می‌کرده است.

بعد از اینکه به سربازی می‌رود برای مدتی شروع به کار کرده و سپس کسب‌وکار خودش را با هفتاد و پنج هزار تومان شروع می‌کند. در این مسیر و بعد از چندین کارآفرینی فراز و نشیب‌های زیادی را متحمل شده است که امروز در اولین شماره از ویدیوکست سوخت جت آن‌ها را با ما در میان میگذارد.

 

منبع : https://sookhtejet.com/

تعداد بازدید از این مطلب: 274
بازدید : 274
mm
22:33
پنج شنبه 16 بهمن 1399

هر شخصی از نویسنده تعریفی جدا دارد . برای مثال رضا بابایی بیان می کند نویسنده کسی است که می نویسد فقط همین ! خوب اگر به تعریف رضا بابایی را تعریف کلی از نویسنده در نظر بگیریم مطمنا زیبا ترین تعریف و راه گشا ترین تعریف در نظر دیگران به نظر می آید .

https://www.uomi.ir/

تعداد بازدید از این مطلب: 272
بازدید : 272
mm
22:29
پنج شنبه 16 بهمن 1399

تبلیغات گوگل یا همان گوگل ادز یا گوگل ادوردز راهی مطمئن برای تبلیغات کلیکی وبسایت کسب و کار شماست! دیجیتال مارکتینگ سپنته این خدمات را به صورت اکانت اختصاصی گوگل ادز و یا به صورت اکانت مدیریت شده گوگل ادز به مشتریان ارائه میدهد. یعنی هم میتوانید خودتان اکانتتان را مدیریت کنید هم میتوانید مدیریت تبلیغاتی آن را به گروه سپنته بسپارید

https://sepante.com/

تعداد بازدید از این مطلب: 302
بازدید : 302
mm
22:12
پنج شنبه 16 بهمن 1399

در حال حاضر رسانه‌های اجتماعی یکی از بزرگترین بسترهایی هستند؛ که می‌توان به عنوان یک ابزار رشد از آن‌ها استفاده کرد. سیستم عامل‌های رسانه‌های اجتماعی ثابت کرده‌اند که یکی از بزرگترین بخش‌ها در سناریوی در حال توسعه هستند و می‌توانند به عنوان یک عامل تاثیر گزار در نظر گرفته شوند. همچنین ویژگی‌های زیادی را ارائه می‌دهند؛ که از بسیاری جهات توانسته‌اند به ما کمک کنند. آنها می‌توانند به عنوان یک اهرم، به رشد تجارت شخص، بازاریابی یا رشد به عنوان یک خالق کمک کننده باشند.

https://goldfollower.com/

تعداد بازدید از این مطلب: 276
بازدید : 276
mm
22:5
پنج شنبه 16 بهمن 1399

آموزش بورس و معاملات سهام پیشرفته + استراتژی ها

https://edu.uomi.ir/

تعداد بازدید از این مطلب: 321
بازدید : 321
mm
21:28
پنج شنبه 16 بهمن 1399

It was founded as an electric payment system for non-cash cash on the Internet. This system was built in 2007. On a statutory basis, this Global payment system Corporation is recorded in Panama. The method was created as a cash tool for instant and safe settlements in the marketing ecosystem and between individual users.

https://cyberg.org/

تعداد بازدید از این مطلب: 279
بازدید : 279


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود