بین مطالب وب سایت جستجو کنید

معرفی بهترین لینک های ایران و جهان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mm
15:24
سه شنبه 28 ارديبهشت 1400

 

نیازی به گفتن نیست، 80 تا 100 درصد شارژ بسته به نوع استفاده برای طول روز شما کفایت میکند. خوشبختانه خیر! به دلیل اینکه معمولا آیفون با شارژی بیش از 50 درصد تحویل مشتریان داده میشوند و بنابراین نیازی نیست که آنها را فورا پس از تحویل گرفتن به شارژر متصل نمود. کسانی که دغدغه قیمت دارند و در عین حال میخواهند که جدیدترین مدل آیفون را داشته باشند، آیفون SE 2020 بهترین گزینه ممکن است. تمامی مدلهای گوشی های اپل پس از رونمایی جزو بهترین گوشیهای جهان شناخته شدهاند. نمایشگر 6.1 اینچی XR از نوع Liquid Retina LCD و جزو پنلهای نمایشگر روشن محسوب میشود. اینکار باعث آسیب دیدن باتری میشود. همانطور که در بخش اول راهنمای کار با باتری آیفون به شما آموختیم، این کار کاملا اشتباه است و باعث صدمه جدی به باتری آیفون و کاهش طول عمل آن میشود. اتصال شارژر به تلفن هوشمند برای مدت طولانی موجب آتش سوزی میشود. بعد از رسیدن به شارژ کامل، به مقدار کمی، شارژ گوشی تخلیه میشود و سپس مجددا برای رسیدن به حداکثر میزان شارژ، گوشی دوباره شارژ میشود.

 

قیمت گوشی آیفون اگر صدای آن را نمیشنوید، ایرباد خود را به گوش وصل کنید و سپس اتصال ان را غیرفعال کنید. این پنل در هر شرایطی بهترین بازده را دارد. همچنین کاربران برای خرید گوشی آیفون باید پول زیادی پرداخت کنند و همه افراد قادر به انجام این کار نیستند. راهنمای جامع کار با باتری آیفون به منظور پاسخ به این گونه مشکلات در وب سایت تکراتو قرار گرفته است. اپل به کاربران خود توصیه میکند، هر ماه آیفون را کالیبره کنند، -در بخش اول راهنمای کار با باتری آیفون نحوه کالیبره کردن آیفون را آموختید- تا دقت تخمین میزان باقی مانده شارژ آیفون حفظ شود، اما اینکار ضروری نیست. هر چند این کیفیت ضدآب بودن در حد گوشی سامسونگ گلکسی S7 و یا نوت7 نیست، هر دو این گوشیها را میتوان تا 30 دقیقه بدون هیچ مشکلی در آب قرار داد. در شرایط نادر، -به طور خاص اگر مالک گلکسی نوت 7 بودهاید! در حالت شب اگر نور واقعا کم باشد، تا 30 ثانیه زمان لازم خواهد بود تا عکس گرفته شود پس باید گوشی را روی پایه قرار داد. ممکن است، شما هم مثل بسیاری از افراد دیگر، نسبت به شارژ کردن گوشی خود وسواس داشته باشید، مثلا طولانی شدن زمان شارژ آیفون شما را نگران کند، به طور دائم اتصال شارژر به گوشی را چک کنید یا به دنبال راهی برای افزایش سرعت شارژ تلفن هوشمندتان باشید، در ادامه راهنمای جامع کار با باتری آیفون شما را از شر این نگرانیها خلاص میکنیم.

 

راهنمای کار با باتری آیفون جامعترین مطلب به زبان فارسی است که در سه بخش مختلف منتشر شده و به تمام مشکلات باتری های آیفون، خالی شدن سریع باتری، نحوه صحیح شارژ باتری آیفون و شارژ اولیه و همه نکات مربوط به آن میپردازد. اگر از بخش اول راهنمای کار با باتری آیفون با ما بودهاید، احتمالا پاسخ این سوال را میدانید، اما بله، شما میتوانید اینکار را مانند بسیاری از افراد دیگر انجام دهید. اپل برخلاف رقبای خود، هر سال مدل های متنوعی را ارائه نمی کند و با متمرکز شدن بروی یک گوشی، سعی در ارائه بهترین عملکرد دارد. توجه: دقت کنید که اگر شما از آیفون برای ایجاد هاب اسپات استفاده کرده اید، معمولا یک نوتیفی مبنی بر اتصال موفق و اشتراک گذاری اینترنت دریافت خواهید کرد اما نمی توانید اطلاعاتی در مورد گوشی مشترک شده دریافت کنید. خشاب سیم کارت آیفون 7 و باتری آیفون 7 از آن دسته تجهیزات جانبی هستند که نمونه اصلی آن ها مثل شارژر و هندزفری به وفور یافت نمی شود. ممکن است این مساله، به نظر شما بی معنی جلوه کند، اما با در نظر گرفتن زمانی که هر پیام موجب روشن شدن نمایشگر آیفون میشود، به سادگی این مساله را درک خواهید نمود.

 

برای ساخت این گوشی باید گوشی آیفون 6 پلاس و 6S پلاس را بگیرید و کمی بزرگتر کنید و تمام! آیفون ۸ نمونهای بینقص از کنار هم قرار گرفتن تمام فناوریهای جدید و جذاب است که اپل بار دیگر ثابت کرد در این کار مهارت فوقالعادهای دارد. در سال 2020 اپل شارژر را نیز از جعبه آیفون 12 حذف کرد، به دلیل مسائل محیط زیستی حذف کرد. شاید بهتر باشد پیش از آنکه درباره خرید قطعات آیفون صحبت کنیم، برند اپل را بشناسیم. پس با اپل زووم امروزی باشید و از سفارش جنسخود مطمئن باشید.عزبران در صورتی که توضیحات ذکر شده برایتان کافی نبوده و به مشاوره بیشتر نیاز دارید با کارشناسان اپل زوم همراه باشید در خرید و مشاوره اجناس به شما کمک کنند. در این قسمت یک بار برای همیشه به این معضل پاسخ خواهیم داد. بله، البته، این سوال یک پاسخ طولانی هم دارد. نکته قابل توجه اینکه، پاسخ به هر دو سوال اخیر، بله است! اپل iPhone 11 از لحاظ ظاهری بسیار خاص و مدرن طراحی شده به طوری که کاربر در برخورد اول متوجه ظاهر زیبا این گوشی می شود؛ بدنه این گوشی از جنس فریم آلومینیوم سری 7000 طراحی شده و پنل جلو و قاب پشتی گوشی از جنس شیشه بسیار سخت و مقاوم پوشش داده شده که زیبایی ظاهری مضاعفی به گوشی جذاب آیفون 11 بخشیده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 197
بازدید : 197
mm
15:24
سه شنبه 28 ارديبهشت 1400

 

در تستهای مختلف نیز این گوشی توانست تا 24 ساعت دوام آورده و کارایی مناسبی از خود نشان دهد. برای این کار میتوانید به راحتی و با خیال آسوده از موبایل کمک استفاده کنید. از نظر شرکت اپل، محصول ریفربیش هیچگونه تفاوتی با سایر محصولات این برند ندارد. اگر چه گوشی های هواوی با برند هایی مثه سامسونگ و HTC یا… این برند محبوب آنقدر طرفدار دارد که روزانه میلیونها کاربر از آن استفاده میکنند. امروزه شرکت ها و استودیوهای متعددی در زمینه تولید بازی های ویدیویی فعالیت دارند و از آنجا که گوشی های موبایل به عنوان محبوب ترین پلتفرم حال حاضر این بازی ها شناخته می شوند تقریبا تمام این شرکت ها تمرکز خود را بر روی تولید بازی های موبایلی قرار داده اند. از آنجایی که گیمرها بر خلاف سایر کاربران موبایلی بیشتر از گوشی موبایل استفاده می کنند و تعاملات سریع و متوالی با گوشی دارند لازم است که گوشی ها از طراحی استاندارد و قطعات سخت افزاری ویژه ای برخوردار باشند. اگر براتون امکان داره لطفا با پرداخت مبلغ کمی در هزینه های سایت سهیم باشید تا ما هم بتونیم با خیال راحت براتون بنویسیم و به سوال ها تون پاسخ بدیم . This post was written by GSA Content Generator Demoversion!

 

درباره ی آیفون 5C نیز باید بگوییم که تنها تفاوت آیفون 5C باآیفون 5، بدنه ی پلاستیکی آن بود که قیمت آن را کمی نسبت به مدل قبلی ارزان تر کرد وگرنه قطعات و سخت افزارهای داخلی این گوشی دقیقا مشابه با آیفون ۵ باقی ماند. سیستمعامل iOS تقریباً هر سال بهروزرسانی میشود و امکانات جدیدی را برای کاربران ایجاد میکند و شرکت اپل با این بهروزرسانی قصد بهبود رابطهی کاربر با آیفون را دارد. گوشی آیفون 7 یک لنز 12MP OIS در پشت بدنه خود دارد در صورتی که 7 Plus با داشتن دو لنز OIS که میتوان به صورت مجزا یا ترکیبی از هر دو استفاده کرد، کیفیت بسیار بهتری به کاربر میدهد. برای نخستین بار شرکت اپل، در تاریخ ۲۹ ژوئن سال ۲۰۰۷ میلادی اولین گوشی اپل خود را با علامت تجاریHOME روانه بازار کرد. ویژگی را در iOS 13 ایجاد کرد که تمامی تماسهای شمارههای ناشناس را بلاک میکند. برای آیفون ایکس دو دوربین اصلی در نظر گرفته شده تا آیفون جدید با استفاده از این دو دوربین، علاوه بر زوم اپتیکال دو برابر و دیجیتال ده برابر، می توان تصاویر پرتره زیبایی هم ثبت کرد. شرکت هواوی Huawei در یک سال اخیر با عرضه گوشی های ارزان قیمت تونسته سهم قابل توجهی از بازار گوشی موبایل رو به خودش اختصاص بده .

 

برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت محصولات اپل توصیه میکنم این مطلب رو حتما بخونید « چرا محصولات Apple گران هستند ؟

تعداد بازدید از این مطلب: 188
بازدید : 188
mm
16:4
جمعه 24 ارديبهشت 1400

آموزش گیتار الکتریک

گیتار الکتریک در واقع مدلی از گیتار است که مجهز به آمپلی فایر یا تقویت کننده ای می باشد که صدای گیتار را تغییر داده و آن را تقویت می کند. این ساز در دهه ی ۱۹۳۰ میلادی رواج پیدا کرد و در سبک های مختلفی مثل راک، متال، هیپ هاپ و جاز مورد استفاده قرار گرفت. گیتار الکتریک در سبک های موسیقی راک و متال سازی کلیدی و اصلی است.

تعداد بازدید از این مطلب: 171
بازدید : 171
mm
16:3
جمعه 24 ارديبهشت 1400

همه چیز درباره گفتار درمانی کودکان

گفتار درمانی به تشخیص، بررسی و درمان آسیب های گفتاری و زبانی می پردازد. در حقیقت گفتار درمانی که جزو رشته‌های علوم توانبخشی است، اختلالات مربوط به ارتباط، صوت، درک و بلع را تشخیص داده و در جهت درمان آن اقدام می کند.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 147
بازدید : 147
mm
15:34
دو شنبه 20 ارديبهشت 1400

با روش رو به پیشرفتی که از میزان بوجود آوردن محتوا در فضای مجازی - وبگاه های خبری و شبکه‌های اجتماعی - گواه هستیم، یافتن اخبار پربازدید، جذاب و در عین حال نکته‌بین و آپدیت که دارای ماخذ موجهی نیز باشند، کار سبکی نیست.

برای آخرین اخباری که درکانال های اجتماعی انتشار میابد هیچ اساس مقایسه ای وجود ندارد و اخبار حقیقی و دارای ماخذ موثق در این فضای تاریک کاهش یافته است. افزون بر این در چنین فضایی به آسانی می توان اخبار دروغین را جایگزین اخبار حقیقی کرد، میتوان با تکنیک هایی ساده آنها را به پربیننده ترین اخبار روز نیز تبدیل کرد.

در نتیجه در طول تمام این سال‌ها، اهالی رسانه ضمن تاکید بر فزونی سواد رسانه‌ای در بین آهاد جامعه، به شناسایی محتوا و اخبار دروغین از حقیقیات نیز تاکید کرده اند.

مبارزه با اخبار دروغین در شبکه‌های اجتماعی

حوادثی که اخبار دروغین در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا رقم زدند حاصل ضعف شبکه های اجتماعی و فضای دیجیتالی در رصد، بررسی و حذف اخبار پربازدید بی پایه و اساس بود. در واقع متخصصین تلاعب رسانه با علم به اشتباهات شناختی انسان و همچنین نوع مکانیزم شبکه‌های اجتماعی توانستند بر رای‌دهندگان آمریکایی تاثیر گذاری کنند. به همین علت شبکه‌های اجتماعی و در صدر آنها توییتر با وسواسیت بیشتری انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا را بررسی کردند تا جایی که احترام گذاشتن به چارچوب‌هایشان در پخش اخبار، منجر به حذف اکانت رسمی دونالد ترامپ از توییتر برای همیشه شد.

لزوم انتشار هویت ماخذ های اخبار در رسانه‌های آنلاین

خبرگزاری و وبگاه های خبری همواره بر سر پخش پربیننده ترین اخبار روز با یکدیگر مبارزه دارند. از سویی و با توجه به قوانین کشورمان در خصوص دریافت اجازه فعالیت برای این رسانه‌ها، به راحتی می‌توان به شخصیت و شناسنامه آنها و تولید کنندگانشان دسترسی داشت. در نتیجه همیشه آخرین اخبار که در خبرگزاری‌ و پایگاه‌های خبری داخلی منتشر می شوند، به دلیل لزوم به رعایت اصول خبری و نیز نظارت‌های مستمر از طرف نهادهای مربوطه، از بالاترین درجه اعتماد به اصالت خبر برخوردارند. چیزی که در دنیای به اصطلاح آزاد امروز کمتر گواه آن هستیم و هر کسی می‌تواند هر ادعایی را طرح و در نهایت از پاسخگویی نیز فرار کند.

مطالعه آخرین اخبار روز و مشکل کمبود وقت

مفهومی تحت عنوان اقتصاد توجه چندسالی است که در بین اهالی رسانه و بازاریابان جا باز کرده است. اقتصاد، علم ماخذ های محدود است و از طرفی توجه انسان، امروزه کمیاب ترین و در عین حال ارزشمندترین ماخذ بشمار می‌رود. انسانی که از زمان بازکردن چشمانش در صبح تا زمان بستن آنها در شب، در روبه رو خواسته یا ناخواسته با هزاران پیام خبری و بازرگانی قرار دارد.

در این بین دریافت مهمترین و پربیننده ترین اخبار روز در حیطه های خبری مختلف مانند، اخبار سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی برای کسانی که روزانه پیگیر اخبار هستند شاید بسیار حیاتی باشد.

پاتوق خبر جعبه ابزاری برای خبرخوان‌های حرفه ای

با توجه به سختی هایی که مذکور شدیم و احتیاج به اجازه دست یابی به معتبرترین آخرین اخبار از ماخذ های خبری موثق، سرویسی با نام پاتوق خبر متولد شده است. در اصل پاتوق خبر سایتی است که اخبار را در حیطه های مختلف و از ماخذ های خبری شناخته شده و موثق در لحظه گردآوری کرده و آن‌ها را بصورت یکجا در اختیار مخاطبین خود قرار می‌دهد.

مهمترین حیطه هایی که پاتوق خبر، اخبار آنها را گردآوری می کند عبارتند از:

                    ·اخبار سیاسی

                    ·اخبار ورزشی

                    ·اخبار اقتصادی

                    ·اخبار حوادث

                    ·اخبار فرهنگ و هنر

پاتوق خبر ویترین مهمترین و پربازدیدترین اخبار ایران و جهان

صفحه اصلی سایت پاتوق خبر شامل ستون هایی است که هر کدام ۱۰ خبر پربیننده‌ آن حیطه را به نمایش می‌گذارد. مکانیزم عملکر سایت به گونه‌ای است که پربیننده ترین اخبار هر حیطه (مثلا سیاسی یا اقتصادی) در بازه زمانی چند ساعت گذشته، به صفحه اصلی سایت راه پیدا می‌کنند. این بدان معنی است که آن خبر خاص در بین تمامی اخبار آن حیطه بیشتر مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است.

در نتیجه تمامی اخبار صفحه اصلی در پاتوق خبر، مواردی هستند که مخاطبین بیش از سایر اخبار به آنها واکنش نشان داده‌اند. پس می توان گفت که این صفحه، یک ویترین بزرگ شامل پربازدیدترین اخبار روز از تمامی ماخذ های خبری معتبر و شناخته شده کشور است.

حیطه‌های خبری در پاتوق خبر

پاتوق خبر شامل حیطه یا سرویس‌های خبری متعددی است. دسته‌بندی و نامگذاری آنها بر اساس نوع دسته‌بندی که در وبگاه های بزرگ و مطرح صورت گرفته انجام شده است. بطور مثال در بخش اخبار تکنولوژی، تازه های فناوری از رسانه های مختلف را به نمایش می گذارد. ماخذ های ی مانند خبرگزاری‌های تسنیم، فارس و پایگاه‌های خبری مانند فرارو و خبرآنلاین. همین نوع نگاه در سایر حیطه‌های خبری وجود دارد.

جریان زنده اخبار در تمامی ساعات شبانه روز

با توجه به اینکه اخبار سایت پاتوق خبر در هر حیطه از ماخذ های خبری دیگر دریافت و نمایش داده می‌شود، پس همیشه جریان پوشش اخبار در این سایت وجود دارد بطوریکه در هر نکته‌بینه ممکنه است ده‌ها خبر به فهرست آخرین اخبار سایت اضافه شوند. مخاطبین می‌توانند با انتخاب سرویس یا حیطه خبری مورد نظر خود در جریان لحظه‌ای اخبار آن حیطه قرار بگیرند.

آرشیو قابل دسترس اخبار ماخذ های مختلف با ظاهری یکپارچه

یکی دیگر از مشکلات پیگیری اخبار در وبگاه های خبری و خبرگزاری‌ها، رابط کاربری و طراحی گرافیکی مختلف و اغلب غیراصولی است بطوریکه مثلا مخاطب برای دریافت آخرین اخبار حیطه خبری مورد علاقه‌اش نمی‌داند که باید به کدام بخش از آن سایت مراجعه کند. این مشکل در پاتوق خبر وجود ندارد و اخبار تمامی ماخذ های بطور یکپارچه و در قالب یک ظاهر متحد‌الشکل در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد و دسترسی به پربیننده‌ترین و آخرین اخبار هر حیطه به سادگی و تنها با یک کلیک صورت می پذیرد.

 



تعداد بازدید از این مطلب: 150
بازدید : 150
mm
1:43
یک شنبه 12 ارديبهشت 1400

زیرنویس فارسی  The Falcon and the Winter Soldier 2020

تعداد بازدید از این مطلب: 185
بازدید : 185
mm
14:37
دو شنبه 6 ارديبهشت 1400

اگر به دنبال ساختن جسمی جذاب و دارای فرم مناسب هستید و می خواهید وزن خود را افزایش دهید، قرصهای چاقی به شما کمک زیادی می کنند. قرص چاق کننده از منابع طبیعی ساخته شده اند و میتوانند بدون هیچ عوارضی هم برای زنان و هم مردان نتیجه خوبی بدهند. این قرص ها به شما کمک میکند تا به طور طبیعی وزن خود را افزایش دهید از حداکثر وزن و نتایج آن راضی کنید این باعث افزایش سطح انرژی و تناسب اندام شما می شود. افراد به ندرت به قرص چاق کننده روی می آورند میتوان یکی از دلایل آن را بی اعتمادی به اثر قرص ها یا خطرناک بودن آنها دانست، اما این مورد قبل از ورود داروهای ایمن به بازار بود.

بارها اتفاق افتاده که از شخصی میشنویم که، "شما بدن لاغر خیلی خوبی دارید" یا "خوش به حالتان که چاق نمیشوید" ، گاهی اوقات مردم با شنیدن این جملات احساس خوشحالی نمیکنند و به ظاهر لبخند تلخی میزنند. یک نوع بدن وجود دارد که به عنوان اکتومورف شناخته می شود. افراد با چنین تیپ های بدنی حتی اگر تلاش کنند نمی توانند وزن خود را افزایش دهند. این می تواند در صورت کمبود وزن به مشکلاتی منجر شود که در نهایت باعث تداخل در سلامتی آنها می شود. علاوه بر این ، برخی از بیماران هم هستند که با خوردن دارو که پزشک گفته است دچار کاهش وزن شده اند برای بدست آوردن وزن قبلی در تلاش هستند .

هرکسی که قصد چاق شدن دارد باید اطمینان حاصل کند که یک رویکرد سالم را دنبال می کند. در حالی که اساس افزایش وزن، خوردن کالری، بیشتر از میزان سوزاندن بدن، در روز است، اما انتخاب منابع خاصی از این کالری ها به فرد کمک می کند تا در هنگام افزایش وزن سالم بماند.

قرص های افزایش وزن چگونه کار می کنند؟

تا آنجا که به عملکرد قرص چاق کننده مربوط می شود، این قرص ها از چند ویتامین، مواد معدنی و چندین ماده سالم تشکیل شده اند. برای کسانی که امیدوارند حجم بالایی داشته باشند، ویتامین ها و سایر مواد تشکیل دهنده از کمبودهای بدن شما مراقبت میکنند و سپس اشتهای شما را افزایش میدهند تا چند کیلوگرم اضافه کنند. با این وجود، همراه با قرص چاق کننده ، باید یک وعده غذایی مغذی داشته باشید تا به هدف مورد نظر خود برسید.

علائم افزایش وزن چیست؟

ممکن است متوجه شوید که از زمان شروع مصرف دارو ، چند کیلو وزن اضافه کرده اید. در برخی موارد ، این به سرعت اتفاق می افتد. اما در مواردی ممکن است، این اتفاق آهسته تر رخ می دهد. شاید متوجه نشوید که چاق شده اید تا زمانی که به روی وزنه رفته و وزن خود را مورد بررسی قرار دهید.

بسته به علت افزایش وزن، ممکن است علائم دیگری را نیز مشاهده کنید. به عنوان مثال، ممکن است اشتهای شما افزایش یابد، یا ممکن است ورزش برای شما دشوارتر شده باشد. اگر با شاخص توده بدنی 18.5 یا کمتر هستید کمبود وزن دارید، ، قرص چاق کننده میتواند به شما کمک کند تا همه جای شما را پر شود از جمله صورت. چاقی بدن راحت تر از چاقی در صورت است .برخی از افراد ممکن است بخواهند بر روی صورت خود اضافه وزن پیدا کنند تا ظاهری گردتر ، پرزتر یا کامل تر به صورت خود بدهند. شکل صورت نیز بسته به میزان وزن فعلی بدن فرد و میزان عضله فرد می تواند متفاوت باشد.

با افزایش وزن صبور باشید و درک کنید که یک صورت بلند و لاغر دارای یک مولفه ژنتیکی است که شما فقط با رژیم یا ورزش نمی توانید آن را تغییر دهید و باید از قرص چاق کننده استفاده کنید تا به عنوان مکمل کمکی به چاقی صورت کمک کند .

قرص های چاقی بدن

زنان یا مردان هر دو می توانند از این قرص چاقی بدن استفاده کنند . بعضی از افراد لاغر هستند و برای ایجاد توده بدن به تقویت نیاز دارند. قرص چاقی بدن میتواند جسمی ایده آل را برای شما به وجود آورد و می تواند ناتوانی حفره در بیماران را از بین ببرد. حتی بیماران با استفاده از این قرص از ضعف جسمی و روحی خلاص می شود. در نتیجه وزن خالص بدن پرتر میشود. وقتی بدن قادر به عملکرد با وزن مناسب باشد، به فرد اعتماد به نفس می بخشد. برای جوانانی که نیاز به اضافه کردن وزن بدن دارند بدون هیچ گونه عوارض جانبی قرص چاق کننده یک انتخاب ایده آل است. همانطور که بدن فیزیکی بهبود می یابد ، باعث می شود که وضعیت روانی نیز بهبود یابد قرص چاقی به سادگی مکمل های مورد نیاز برای افزایش وزن را تامین میکند. دو نوع قرص چاق کننده وجود دارد؛ اولین مورد قرصهای بدون نسخه است که به افزایش وزن کمک می کند. مورد دوم قرص های تجویز شده است که پزشکان فقط بسته به شرایط شما می توانند به شما بدهند.

آیا افزایش وزن به چاقی صورت کمک خواهد کرد؟

فزایش بی خطر چربی می تواند به ایجاد فرم صورت کامل،کمک کند. در صورت اینکه وزن اضافی داشته باشید به طور طبیعی نمی توان صورت را به طور خاص هدف قرار داد. با این حال، افزایش وزن در افراد لاغر به طور کلی می تواند کمک کند تا ظاهر کاملتری از صورت خود داشته باشند.

بهترین قرص افزایش وزن در بازار چیست ؟

زیبایی به هر شکل و اندازه ای وجود دارد. در این شکی نیست با این حال، اگر سلامتی شما مطابق اندازه شما نیست ، بهتر است بهترین قرص چاقی صورت و چاقی بدن موجود در بازار را پیدا کنید.

قرص های افزایش وزن را از کجا بخریم؟

شما همیشه می توانید بهترین قرص چاقی بدون عوارض را در فروشگاه آنلاین پاک تن طب به آدرس https://paktanteb.com  جستجو کنید و قرص های افزایش وزن مورد نظر خود را پیدا کنید.

همچنین میتوانید برای خرید قرصهای چاقی صورت به فروشگاه آنلاین پاک تن طب وارد شده و قرص چاقی صورت اونیکسرا خریداری نمایید. شرکت اونیکس دارای محصولی به نام قرص چاقی بدن اونیکس نیز می باشد که برای افزایش وزن عمومی در تمامی نواحی بدن کاربرد دارد.   

در نتیجه، قرص های افزایش وزن میتوانند مکملهای کافی برای اطمینان از عملکرد مناسب بدن ارائه دهند،که به نوبه خود به شما در افزایش وزن و داشتن یک سبک زندگی سالم کمک می کند. برای این منظور، این بررسی در مورد بهترین قرص چاقی بدون عوارض در داروخانهها، بینش و دانش کافی در اختیار شما قرار داده است.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 166
بازدید : 166


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود