بین مطالب وب سایت جستجو کنید

معرفی بهترین لینک های ایران و جهان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mm
21:43
پنج شنبه 28 اسفند 1399

اگر علاقه‌مند هستید که همه چیز درباره نویسنده کتاب مسخ را بدانید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. مسخ یکی از پرآوازه‌ترین آثار فرانتس کافکا است. کافکا یک نویسنده آلمانی زبان است که به نظر بسیاری از منتقدان و صاحب نظران، آثار او جزو گران‌مایه‌ترین آثار ادبیات غرب است. از کافکا آثار نسبتا زیادی باقی مانده است. داستان‌های بلند، داستان‌های کوتاه و مجموعه‌ای از نامه و یادداشت‌های شخصی جزو آثاری هستند که از این نویسنده آلمانی زبان به فارسی برگردانده شده است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید کافکا از دوست صمیمی خود، ماکس برود، خواسته بود که تمامی آثارش پس از مرگ سوزانده شوند اما ماکس از این وصیت پیروی نکرد و تمام اثار کافکا حتی داستان‌های نیمه تمام وی را به چاپ رساند. آثار کافکا در زمانی که او در قید حیات بود نتوانست توجه افراد را به خود جلب کند. اما پس از مرگ کافکا در سن 40 سالگی بر اثر بیماری سل، آثار کافکا بسیاری از منتقادان ادبی را به تحسین وا داشت.

آثار کافکا زبان مخصوص به خود را دارند از همین‌رو ترجمه آن‎ها به راحتی ممکن نیست و برخی از ترجمه‌های آثار او نمی‌توانند رضایت کامل خواننده را کسب کنند. اگر به دنبال بهترین ترجمه کتاب مسخ و دیگر آثار کافکا می‌گردید، می‌توانید آثار این نویسنده آلمانی را با ترجمه علی اصغر حداد بخوانید. مسخ یکی از نام آشناترین آثار این نویسنده است که جزو رمان‌های ناتمام کافکا به شمار می‌رود. برای خرید اینترنتی کتاب مسخ با ترجمه علی اصغر حداد می‌توانید به وبسایت انتشارات نشر ماهی مراجعه کنید. تمام آثار کافکا از سوی نشر ماهی با ترجمه علی اصغر حداد به چاپ رسیده است.

فرانتس کافکا کیست

فرانتس کافکا (Franz Kafka) یکی از بزرگ‌ترین نویسندگان آلمانی زبان است. امکان ندارد دوست‌دار ادبیات و کتاب باشید اما نام کافکا و آثار او به گوشتان نخورده باشد! آثار کافکا همگی جزو تاثیرگذارترین آثار در ادبیات غرب به شمار‌ می‌روند. کافکا در 3 ژوئن 1924 و در سن 40 سالگی بر اثر بیماری سل درگذشت. کافکا در طول حیات خود چندین داستان کوتاه منتشر کرد که تنها بخش کوچکی از آثار او را شامل می‌شود.

اما نکته قابل توجهی که راجع‌به رمان‌های بلند او وجود دارد این است که هیچ یک از این داستان‌های بلند به پایان نرسیدند و در زمان حیات کافکا نیز نتوانستند توجه زیادی را به سوی خود جلب کنند. کافکا در وصیت نامه‌ای به دوست خود، ماکس برود، از او خواسته بود که تمام آثارش پس از مرگ سوزانده شوند. اما ماکس از این وصیت سرپیچی کرد و رمان‌های بلند کافکا را به چاپ رساند. امروزه پرآوازه‌ترین آثار کافکا رمان کوتاه مسخ، رمان ناتمام قصر و رمان محاکمه هستند؛ همان آثاری که کافکا درخواست کرده بود که پس از مرگش سوزانده شوند!

تحصیلات فرانتس کافکا؛ نویسنده کتاب مسخ

فرانتس کافکا پس از اخذ مدرک دیپلم، مشغول به آموختن رشته شیمی دانشگاهی در پراگ شد. پس از دو هفته کافکا رشته تحصیلی خود را به حقوق تغییر داد و این اقدام آینده روشن‌تری را برای فرانتس رقم زد. یکی از دلایلی که کافکا رشته حقوق را انتخاب کرده بود این بود که در صورت تحصیل در این رشته، فرصت بیشتری برای شرکت در کلاس‌های ادبیات آلمانی و هنر داشت.

کافکا پس از فارغ التحصیلی در رشته دکترای حقوق در سال 1906، وارد دنیای کار شد. هر چند کافکا هیچ زمان با عشق و علاقه این کار را انجام نمی‌داد، اما همیشه در انجام کارهایش دقیق و پیگیر بود و این منجر به ترفیع‌های پی‌درپی برای این نویسنده آلمانی زبان شده بود. شاید براتان جالب باشد که بدانید کافکا در زمانی که در موسسه بیمه حوادث کارگری مشغول به کار بود، کلاه ایمنی را اختراع کرد و به واسطه این اختراع خود و کمکی که به کاهش تلفات جانی کارگران کرده بود، مدال افتخار دریافت کرد.

 در این میان و همزمان با انجام این فعالیت‌ها، کافکا به همراه دو تن از دوستان صمیمی خود، پراکس برود و فلیکس ولش، فعالیت‌های ادبی خود را ادامه می‌دادند. کافکا از ساعات بیکاری خود برای نوشتن استفاده می‌کرد و دوستان او نیز می‌دانستند که این کاری است که فرانتس با نهایت عشق و علاقه خود انجام می‌دهد.

بهترین آثار کافکا

همان‌طور که کمی پیش خواندید رمان‌های مسخ، قصر و آمریکا جزو پرآوازه‌ترین آثار کافکا به شمار می‌روند. این داستان‌ها ناتمام ماندند چراکه کافکا از آن‌ها راضی نبود و نمی‌خواست دست به چاپ کردن آن‌ها بزند. اگرچه این نوشته‌ها در زمان حیات کافکا نتواسته بود توجه مردم را به خود جلب کند اما پس از مرگش خیلی زود حواس و توجه مردم و منتقدان معطوف این آثار شد. در ادامه می‌خواهیم به نقد و بررسی یکی از برجسته‌ترین آثار کافکا، داستان کوتاه مسخ، بپردازیم.

کتاب مسخ اثر کافکا

یکی از بهترین آثار کافکا، داستان کوتاه مسخ است که بسیاری معتقدند این روایت بخشی از یک داستان بلند است که ناتمام مانده است. مسخ روایتگر داستان یک بازرگان جوان به نام گرگور زامزا است. یک روز صبح وقتی گرگور زامزا از خوابی آشفته بیدار شد، دید در تخت خواب به حشره‌ای بزرگ تبدیل شده است! همین توصیف کافی است که علاقه‌مندان به آثار کافکا را به سمت این کتاب در قفسه‌های یک کتابخانه بکشاند!

بسیاری از منتقدان و صاحب نظران هم عقیده هستند که کیلد درک کافکا و آثار او علی الخصوص داستان مسخ، فهم رابطه او با پدرش است. هرچند کافکا در هیچ یک از آثار خود به صورت مستقیم راجع‌به رابطه خویش با پدر ننوشته بود اما روانشناسی آثار این نویسنده مشخص می‌کند که آثار کافکا حول چیزهایی می‌چرخد که او به عنوان پسر هرمان کافکا، پدری مستبد و بی احساس، تجربه کرده بود. بخش کوچکی از آثار فرانتس کافکا، نامه‌ها و یادداشت‌های شخصی او هستند که قرار نبوده به چاپ برسند. اما امروز تمامی این یادداشت‌های شخصی را می‌توانید به زبان فارسی بخوانید.

بهترین ترجمه کتاب مسخ

ترجمه آثار کافکا بسیار دشوار و در بسیاری از مواقع نیز غیر ممکن است. به همین خاطر ممکن است این کتاب را با ترجمه‌ای خوانده باشید که نتوانسته باشد رضایتتان را جلب کند. به گفته علی اصغر حداد، مترجم تمام آثار کافکا در نشر ماهی، کافکا نویسنده‌ای است که به هیچ ایسم و مکتبی در نمی‌آید و در هیچ یک از آثارش به یک سبک تقلیدپذیر تن نداده است.

نوشته‌های کافکا شاخصه‌های زبانی خودشان را دارند. از همین‌رو برای ترجمه بهتر این آثار تنها رفتن به سراغ نقد و بررسی‌هایی که از کافکا شده است کافی نیست. برای شناخت دنیای این نویسنده باید به سراغ خودش رفت و عمیق‌تر با دنیای او آشنا شد. علی اصغر حداد را می‌توان یکی از بهترین مترجم‌های آثار کافکا دانست.

خرید اینترنتی کتاب مسخ و دیگر آثار کافکا

برای خرید اینترنتی کتاب مسخ و دیگر آثار فرانتس کافکا با ترجمه علی اصغر حداد که از سوی انتشارات نشر ماهی به چاپ رسیده است، می‌توانید مستقیما به سایت نشرماهی مراجعه کنید و کتاب‌های مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید. کتاب مسخ در 184 صفحه و قطع جیبی در سال 1387 از سوی نشر ماهی به چاپ رسید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 577
بازدید : 577
mm
17:14
پنج شنبه 28 اسفند 1399

مقدمه :

ساندویچ پانل

ساندویچ پانل جایگزین مناسبی است برای مصالح سنتی یعنی اجری وسیمانی است

که می توان با اطمینان کامل ان را در نظر گرفت، زیرا مزایای بسیاری نسبت به این مصالح دارد

از جمله سبک بودن ، تحویل و نصب بسیار راحت و سریع،قیمت مناسب ،از لحاظ کاهش هزینه های ساخت و ساز مقرون به صرفه است ،ودرمصرف انرژی ها بسیارصرفه جویی می شود.ساندویچ پانل سازه ای می باشد،که از چند لایه متصل به هم تشکیل شده است .لایه های ساندویچ پانل هر کدام خاصیت فیزیکی ومیکانیکی دارند ومختص به مکانی با کاربرد خاص است .ولی در حالت کلی به دو نوع ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات ساندویچ پانل دیواری و سقفی

ساندویچ پانل دیواری سقفی :از سه لایه تشکیل شده است دو ورق فولادی و هسته ی میانی به عنوان عایق می باشد ورق های ساندویچ پانل ، ورق الومینیوم : به ورق های نازکی گفته میشودکه قابل انعطاف ،خم کردن است و به دلیل نرم بودن ان راحت به دور اجسام پیچیده میشود،ویژگی خاص ان ضد خوردگی می باشد.ورق گالوانیزه ورقی است با خاصیت ضد خوردگی ، وزن سبک واتصال قوی ومستحکم است. فولاد اهن است که در فلز روی غوطه ور شده است ورق الوزینک ورقی است که ازالومینیوم و روی و سیلکون تشکیل شده است که دچار خوردگی وزنگ زدگی نمی شود این خواص موجب طول عمر بالای ورق ها می شود و عایق میانی این سازه از پلی یورتان ،پلی استایرن ،پشم سنگ و پشم شیشه است که خواص همه ی این فوم های عایق ضدحریق هستند.مهمترین این فوم ها فوم پلی یورتان است که نسوز یا کندسوز بودن ان قوی تر از باقی فوم های عایق است از ورق الوزینک هم بسیار استفاده می کنند.در دو نوع خام و رنگی دربازار موجود است ورق خام گران تر از ورق رنگی کوره ای است

مشخصات فنی ورق های ساندویچ پانل

چیلان ساندویچ پانل انتخاب یک نوع ازساندویچ پانل بستگی به شرایط  نوع سازه یا ساختمان دارد که شامل دیوار های داخلی و خارجی و سقف می باشد و همچنین دمای محیط داخلی و اب و هوای منطقه مورد نظراست یکی دیگراز عوامل مهمی است که در انتخاب ساندویچ پانل باید در نظر گرفته شود.ساندویچ پانل ها منحصر به فرد هستندعملکرد حرارتی بالا، تداوم عایق،حداقل نشت هوا و از بین بردن تراکم حفره بین سازه های دیواری و سقفی را فراهم می کند،نتیجه استفاده از این سازه ساختمانی ایمن  و زیبا را در اختیار ما قرار می دهد.که این فواید در محیط ها با رطوبت بالا و ساحلی برای پوشش این مناطق بسیار مفید است .ورق گالوانیزه و ورق الوزینک به صورت رولی موجود هستند که ضخامت این ورق ها میتواند:ورق الوزینک 70سانتیمتر شروع می شود تا130سانتی متر می باشد ، ورق الومینیوم از0.2میلیمتر تا2میلیمتر برای مصارف ساختمانی باشد.ضخامت پانل ها از 4 ،6،8سانتی متر برای ساندویچ پانل دیواری و برای ساندویچ پانل سردخانه ایی از 10،12.5،15،18،20سانتی متر وساندویچ پانل سقفی عرض 1.08متر که مفید ان 1.01متراست و طول تمام این ساندویچ پانل ها از 1متر تا 12متر به دلخواه تقاضا کننده است.

ضخامت ساندویچ پانل

این پانل ها در ضخامت 4 الی 25 سانتی متر و به طول دلخواه برحسب سفارش تولید می گرددو این امکان به مشتری کمک می نماید تا کاهش قابل توجهی در هزینه حمل ،نصب ودورریز به عمل آورد ساندویچ پانل ها از 5 لایه تشکیل شده است لایه محافظ درونی وبیرونی ودولایه چسب مخصوص عایق عایق پلی یورتان فوم داخل ساندویچ پانل نیزازجنس فوم پلی یورتان با دانسیته 40 کیلوگرم برمتر مربع می باشد .

ویژگی های ساندویچ پانل:              

·         مقرون به صرفه بودن ،عمر بالا

·         تحمل قابل توجه فشار بار

·         چسبندگی فوم به ورق

·         مقاومت شیمیایی

·         وزن سبک

·         عایق دربرابر صدا

·         مقاوم در برابر اتش

·         عایق در برابر رطوبت

·         عایق در برابر سرما و گرما

 

سوالات متداول

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل چقدر است؟

قیمت ساندویچ پانل ها بسته به نوع و مواد به کار رفته در آن متفاوت خواهد بود. برای دریافت لیست قیمت کلیک کنید

بهترین تولید کننده ساندویچ پانل کدام شرکت است؟

هر شرکت دارای پانل های به خصوصی است و نمیتوان به صورت دقیق مشخص کرد کدام شرکت دارای بهترین پانل در ایران است

 

 

منبع محتوا: کارخانه آریا بارون توس

تعداد بازدید از این مطلب: 186
بازدید : 186
mm
1:29
پنج شنبه 28 اسفند 1399

سایت ها و آژانس هایی که در بخش تبلیغات مشغول به کار هستند در رابطه با نیازمندی های رایگان برای تشخیص وشناخت کاربران مورد نظر و هم چنین نیاز های آن ها در وحله اول بازار را مورد ارزیابی قرار می دهند. مشاوران بازاریابی در سایت ها و آژانس تبلیغاتی که ثبت آگهی رایگان انجام می دهند همچنین به مطالعه و بررسی دقیق رقابت و نیازمندی های موجود می پردازند. که اطلاعات کافی از نحوه قرار دادن آگهی  و تبلیغاتی که در رابطه با نیازمندی های رایگان نیاز است آگاه شوند. هدف از این کار این است که بسنجیم محصول یا خدمات تا چه اندازه قادر به رقابت و ایستادگی در بازار است. 

 

 

تبلیغ

زمانی که اقدم به شروع و راه اندازی کار و بازار یابی جدید می کنید مهم ترین رکن آن قسمت تبلیغ و شناساندن حرفه و کار به مردم است. تبلیغ باید به گونه ای برنامه ریزی شود که خواننده با دیدن مطلب ترغیب به خواندن تمام مطلب شود. در زمانی که یک متن تبلیغی نوشته می شود باید از کلمات کلیدی به خوبی استفاده شود که مشتری جلب کار شما شود.

هفت اصولی که برای اینکه تبلیغ بهتر و جامع تری داشته باشید نیاز است بدانید

·         تبلیغ باید دارای درون مایه ذاتی باشد که هر خواننده و بازدید کننده را به سمت خود جلب کند به طور که حتی مخاطبانی خارج از محدوده مورد نظر خود را نیز  جلب نماید. به طور مثال اگر تبلیغی در سایت قرار می گیرد  و هدف آن افراد بزرگ سال جامعه است اما کودکان آن را می پسندند و یا بالعکس نشان دهنده این است که این تبلیغ از اصول درستی  بر خوردار است. 

·         تبلیغ باید به نحوی صورت گیرد که مخاطبان و بازید کننده های خود را به هم فکری و مشارکت دعوت نماید. یک تبلیغ پر بار هرگز این اجازه را به مخاطب خود نمی دهد که مخاطب نقش بی اثری را داشته باشد. 

·         تبلیغ باید به شیوه ای باشد  که درجهت برانگیختن احساسات مخاطب خود عمل کند.این اصل باید حتما مد نظر قرار بگیرد حتی اگر تبلیغ شما کاملا عقلانی باشد. 

·         تبلیغ موثر باید به صورتی عمل کند که مخاطب خود را به کنجکاوی وادار کند که مخاطب دنباله رو مطلب باشد. به طوری که باعث می شود مخاطب بدون وقفه پیگیر باشد تا اطلاعات کافی را به دست آورد. 

·         تبلیغ باید مخاطب خود را شگفت زده کند مثلا موضوع شکه کننده، تصویری غیر منتظره و ... یه یک ترفند اصولی است که اکثرا برای جلب مشتری بیشتر به کار می برند.

·          تبلیغ باید اطلاعاتی که به صورت بدیهی هستند را به مخاطب خود انتقال دهد مثلا می توانید کلمه ای را که مد نظرتان است برعکس نوشته و از مخاطب بخواهید کلمه را بخواند.

·         بعضی اوقات لازم است که تبلیغی که انجام می دهید فرا تر از قانون ها و قواعدی که برای محصول و خدمات خود در نظر گرفته اید باشد به طوری که محصول و خدمات باید در نظر مخاطب و بازید کننده جلوه نمایی کند و مخاطب را جذب نماید.

تبلیغات

اصولا تبلیغات با استفاده از رسانه های به روز و خاصی مانند تلویزیون، روزنامه، رادیو، بنر ها و آگهی هایی که در سایت ها ثبت می شود صورت می گیرد. مهم ترین قسمتی که در بحث تبلیغات مطرح است این است که رسانه ای به عنوان تبلیغات در نظر گرفته شود که از درصد بالایی از بازدید کننده برخوردار باشد و  تا بتواند خیل بزرگی از مشتری ها را به سمت خود جلب نماید.

تبلیغات رایگان

داشتن تبلیغات رایگان گسترده و هم چنین جلب کردن مشتری های زیادی به سمت خود در بحث تبلیغات حائز اهمیت است. به طور کلی شغل ها از خدمات تبلیغاتی  ای بهره می برند که برای بخش تبلیغات خود موثر  و مثمر ثمر واقع شوند.سایت و آژانسی که اقدام به تبلیغات آگهی می گیرند تمامی سطح کار شما از جمله ثبت آگهی، درج آگهی وسایر بخش های شما را به طور کامل تحت  پوشش  قرار می دهد و به خوبی اداره  می نماید. 

 

ثبت آگهی رایگان

در سایت های اینترنتی  روش ها و شیوه های گوناگونی برای تبلیغات های رایگان وجود دارد که یکی از این موارد ثبت کردن آگهی خود در این سایت ها است. افرادی که تمایل به داشتن تبلیغات برای محصولات خود  هستند و همچنین خدماتی که می خواهند به مشتریان خود ارائه دهند می توانند از این سایت ها کمک بگیرند. به طور کلی می توان گفت که استفاده کردن از این سایت ها به عنوان یکی از با قدمت ترین و کم هزینه ترین شیوه های  ثبت آگهی محسوب می شود که از جمله  برای ارائه خدمات، فروش محصولات و حتی در زمینه تبلیغات و بازار یابی می توان استفاده نمود.افراد و کاربرانی که علاقه مند به راه اندازی کسب و کار اینترنتی هستند پیشنهاد می کنیم  از آپشن هایی که این سایت ها ارائه می دهند استفاده نمایند و در این سایت ها به ثبث آگهی اقدام کنند. 

درج آگهی رایگان

برای اینکه آگهی که می خواهیم در این سایت ها به ثبت برسانیم دارای نقاط قوت و جلب کننده باشند دانستن یک سری نکات در درج آگهی از اهمیت خاصی برخوردار می شوند  که به شرح آن ها  می پردازیم.

·         هنگامی که اقدام به درج یک آگاهی می نماییم دقت کنیم که مطلبی نوشته شود که خواننده و کاربر را به سمت خود جذب کند و ترغیب برای خواندن ادامه مطلب شود.

·         سعی شود به صورت مرتب طبق یک برنامه خاص آگهی اپدیت شود چون تاثیر قابل توجهی در میزان افرادی که برای خواندن مطلب ترغیب می شوند وجود دارد.

·         به این نکته توجه شود که تیتر و عنوان  که می خواهید در رابطه با  آن درج آگهی نمایید همراه با کلمات مهم و کاربری و هم چنین  متناسب با موضوع باشد.

·         بهتر است در متنی که به شرح آگهی می پردازید به میزان کافی و به جا از کلمات کلیدی استفاده شود.

·          و مهم ترین قسمت که باید به آن توجه داشت این است که قبل درج آگهی اقدام به ثبت نام نمایید تا به آگهی شما اجازه ثبت شدن را داشته باشد.

·         مدت زمان ثبت نام بسیار کوتاه است و در حد 1 الی 2 دقیقه وقت شما را می گیرد که توصیه ما این است که انجام  این کار قطعا ارزش دارد.

 

 

ارسال آگهی رایگان

شما به راحتی می توانید از ارسال آگهی رایگان در کنار سایر تبلیغاتی که برای کسب و کار و خرید و فروش محصولات و کالاهای خود انجام می دهید به بهترین حالت ممکن نهایت استفاده را ببرید. حتی می توانید از همین شیوه به بررسی و مقایسه بین آگهی اینترنتی و شیوه سنتی بپردازید که با مقایسه این دو شیوه متوجه تفاوت های فاحش و بالایی که در راندمان و بازدهی که هنگام دریافت نتیجه از روش اینترنتی نسبت به سنتی  مشاهده می کنید را به وضوح ملاحضه کنید.  

آگهی رایگان اینترنتی

نشر اگهی رایگان اینترنتی می تواند  بستر مناسبی را برای افرادی که تازه اقدام به کسب و کار نموده اند و می خواهند هزینه های اضافی و زیادی را در بر نداشته باشد از این روش استفاده کنند. درست است که ثبت آگهی اینترنتی هزینه ای را به همراه ندارد اما اگر به خوبی صورت نگیرد و سایت مناسب جهت آگهی پیدا نشود نمی تواند بازده و راندمان خوبی را به دنبال داشته باشد. فضای اینترنت محدودیتی از نظر زمانی و مکانی در بر ندارد و همین امر باعث شده است  این فرصت را برای تمام اشخاص ایجاد کند که در هر نقطه ای که حضور دارند اقدام به  درست کردن آگهی رایگان اینترنتی نمایند و تمام کاربران و مخطبان بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

آگهی رایگان نیازمندی

برای  برای ثبت  آگهی رایگان نیازمندی  خود در اینترنت باید یک محیط مناسب  برای ارائه خدمات و کسب و کار خود پیدا کنید که بتواند خدمات شما را به خوبی و در معرض دید مخاطبان و بازدید کنندگان قرار دهد البته پیدا کردن آن ممکن است با دشواری همراه باشد. باید توجه داشته باشید که هر سایتی نمی تواند راندمان مناسبی را برای کسب و کار شما ارائه کند. در نتیجه نیاز است بهترین سایت را جهت ثبت آگهی رایگان خود انتخاب نمایید.

تبلیغ رایگان آگهی

امروزه برای  بهبود عملکرد کسب و کار و یا ارائه بهتر خدمات شاید بتوان گفت یکی از کارآمد ترین و بهترین روش ها تبلیغ آگهی رایگان است و همچنین ثبت آن در اینترنت و سایت های تبلیغات رایگان است. شما به راحتی با ثبت نام اولیه ای که در سایت  انجام می دهید به سادگی می توانید اقدام به تبلیغ رایگان آگهی خود کنید و بتوانید مخاطب های زیادی را به سوی خدمات و کسب و کار خود جلب نمایید و بهترین بهره را از این اقدام ببرید.

تبلیغات اینترنتی رایگان

شاید بتوان گفت تبلیغات اینترنتی رایگان همان  کلمه ای  باشد که شما برای تبلیغات که خودتان می خواهید برای آن اقدام کنید در اینترنت به دنبال آن می گردید. تبلیغات اینترنتی رایگان بهترین تاثیر را می توانید بر روی ارائه خدمات شما بگذارد.  تبلیغات اینترنتی رایگان  این مزیت را برای شما  نسبت به سای سایت هایی که هزینه هایی برای دیده شدن تبلیغ شما انجام می دهند دارد. تجربه نشان داده است افرادی که برای کسب و کار  و خدمات خود تبلیغات اینترنتی انجام داده اند نسبت به سایرین دارای کسب و کار با رونق و مشتری های زیادی هستند.

سایت تبلیغات رایگان

سایت تبلیغات رایگان یکی از عضو های مهم برای بهتر دیده شدن تبلیغ محسوب می شود چرا که سایت تبلیغات رایگان به عنوان یکی از پر مخاطب و پر بازدید ترین سایت های تبلیغات محسوب می شود که در شناساندن  کسب و کار وارائه  خدمات به مردم کمک شایانی به افرادی که اقدام به ثبت آگهی در سایت می نمایند می کند.

 

سایت نیازمندی ها

درست در زمانی که شما اقدام به ثبت و درج آگهی خود در سایت نیازمندی ها کردید  می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن توسط مخاطبان و بازدیبد کنندگان سایت نیازمندی ها رصد شوید. از این طریق به ساده ترین روش ممکن می توانید برای هر گونه خرید و فروش محصولات، ارائه خدمات، پیدا کردن نیروی کار، بازار یابی و حتی کارشناس خرید و فروش اقدام نمایید. این روش باعث می شود که از اتلاف وقت و انرژی شما به مقدار قابل توجهی بکاهد و به مراتب می تواند به میزان زیادی در پیشرفت و رونق کسب و کار به شما کمک شایانی را به عمل آورد.

ثبت آگهی

در زمان ثبت آگهی مد نظر قرار دادن یک سری نکات برای بهبود کار از ارزش بالایی برخوردار است که به بررسی آن می پردازیم

·         در کلیه آگهی هایی که شما اقدام به ثبت آن می کنید حتما نیاز به ثبت نام مقدماتی دارد که تنها مدت زمان کوتاهی از وقت شما را می گیرد.

·         زمانی که اقدام به ثبت آگهی کردید سعی شود از متون و کلمات استفاده شود که خوانده برای خواندن مطلب مصمم شود .

·         هر چند وقت یک بار اقدام به بروز رسانی مطلب ثبت شده خود نمایید که کاربرانی بیشتری مشتاق به خواندن آگهی ثبت شده شما شوند.

·         آگهی هایی که ثبت می کنید سعی شود به زبان ساده و رسا نوشته شود که تمام کاربران به راحتی بتوان موضوع شما را درک نمایند.

 

سایت آگهی رایگان

زمانی که یک حرفه جدید و کسب و کار جدیدی راه اندازی می شود در درجه اول نیاز است که کاربران اطلاعات کافی را به دست آورند. برای اینکه شغلی  به صورت حضوری و یا آنلاین راه اندازی می شود دارای مشتری باشد مهم ترین اقدام پیدا کردن و ثبث  آن در سایت آگهی رایگان  است. و تنها راهی که بتوان مشتری های بیشتری را به سمت خود جلب کرد تبلیغات و ثبت در سایت آگهی است.

سایت نیازمندی های رایگان

 

 

 

قبلا برای ثبت آگهی ها به صورت روزانه در جمله ها و روزنامه ها صورت می گرفت اما با از میان برداشته شدن این گونه روش ها، و هم چنین رفتن اکثر مخاطبان به سمت و سوی فضای پر مخاطب و طرفدار اینترنت، سایت نیازمندی های رایگان جانشین مجله ها و روزنامه ها شدند. به طوری که با قرار دادن آگهی تبلیغاتی خود در سایت نیارمندی های رایگان به سادگی می توانید برای خدمات خود و حتی پیدا کردن نیروی کار در کم ترین زمان ممکن به نتیجه برسید بدون اینکه نیاز باشد منتظر روزنامه ها بمانید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 204
بازدید : 204
mm
1:12
دو شنبه 25 اسفند 1399

سنباده نواری، یکی از ابزارهای کاربردی در صنعت است که در این نوشته با آن آشنا خواهید شد. به دلیل وجود مزایا و ویژگی های سنباده های نواری، از آنها در صنایع مختلفی استفاده می شود. صنعت قطعه سازی خودروها، تولید دستگیره، تولید قطعات آلومینیومی، صنعت چوب و صنعت مرتبط با شیرآلات بهداشتی و صنعتی به وجود سنباده های نواری نیاز دارند.

سنباده های نواری نقاط قوت زیادی دارند. مثلا یکی از نقاط قوتشان، تنوع زیاد در اندازه ذرات است. به علاوه سطح تماس این سنباده های زیاد و مناسب است؛ در نتیجه می توانند به خوبی با سطوح سنگی و فلزی برخورد داشته باشند و آنها را بتراشند. همچنین این سنباده ها با رِنج زیادی از دانه بندی ها تولید می شوند و همین موضوع باعث می شود هم برای چوب، هم برای فلزات و هم برای انواع سنگها به کار برود. سنباده های نواری، جایگزین بسیار مناسبی برای سنگهای ساینده هستند. این سنباده ها مثل یک کمربند ساینده هستند که می توانند اجسام و مواد را بتراشند و آنها را صاف کنند.

یکی از موارد کاربرد سنباده های نواری، صنعت هوافضا است. از این سنباده ها برای تراشیدن فولاد کربن، آلومینیوم و سایر فلزات موردنیاز در صنعت هوافضا استفاده می شود. همچنین در صنعت ساخت کشتی نیز از سنباده های نواری برای ساییدن فلزات سخت و سنگین استفاده می شود.

سنباده های نواری می توانند سطح پانل های چوبی و فلزی را کاملا صاف و یکدست کند. این کار هم باعث زیباتر شدن سطح کار می شود و هم باعث می شود که آن قطعه به خوبی روکش شود. سنباده های نواری، انعطاف پذیری مناسب و استحکام کششی خوبی دارند و از چندین ماده ساخته می شوند.

 

روش ساخت سنباده های نواری

برای ساخت سنباده های نواری از انواع پارچه های کتان، پلی استر، منعطف و بسیار منعطف استفاده می شود. ذرات سنباده های نواری هم از بین ذرات زیرکونیوم، سرامیک، ذرات اکسید آلومینیوم، سیلیکون و کارباید انتخاب می شود. هرکدام از مدلهای سنباده های نواری، کاربرد مخصوص به خودشان را دارند. مثلا سنباده های نواری بسیار منعطف برای ساخت و شکل دادن به دستگیره های در، قطعات شیاردار و... استفاده می شود. سنباده های نواری که با پارچه پلی استر تولید می شوند، به دلیل انعطاف بسیار کم و استحکام بالا در پلیسه گیری به کار می رود.

 

روش انتخاب سنباده نواری

انتخاب سنباده نواری مناسب تا حد زیادی به جنس قطعه کار بستگی دارد. به همین دلیل برای انتخاب سنباده نواری مناسب باید کیفیت سطح کار و میزان زبری و نرمی آن توجه کرد. هر کدام از مواد مانند فولاد، برنج، سرب، آلومینیوم، چوب و شیشه به سنباده مخصوص به خودشان نیاز دارند تا بدون اینکه آسیب ببینند، تراشیده شوند.

چگونه مشخصات سنباده نواری مناسب را انتخاب کنید؟

برای انتخاب سنباده نواری با مشخصات درست، شما می توانید با مجموعه فنی توسکا تماس بگیرید و نوع کار و سطح کار را به مشاوران متخصص این مجموعه توضیح بدهید تا طول سنباده، عرض سنباده، نوع دانه ها، جنس دانه ها و نوع پارچه مناسب برای کار شما مشخص شود و بتوانید بهترین و مناسب ترین نوع سنباده نواری را برای کار خود تهیه کنید. از آنجایی که سنباده های نواری، تنوع بسیار بالایی در دانه بندی و اندازه دانه ها دارند، می توانند روی دستگاه های ثابت و سیار نصب شوند. بعد از نصب سنباده نواری مناسب روی دستگاه، از آنها می توان برای کارهایی مثل پلیسه گیری، پرداخت و براده برداری انواع اجسام و مواد مثل چوب، چرم، شیشه، آهن، آلومینیوم، سنگ مرمر، کریستال، طلا، چدن، برنج، مس و... استفاده کرد.

برای خرید سنباده نواری، شما می توانید از خدمات مشاوره آنلاین و رایگان تیم فنی توسکا کمک بگیرید و با توجه به حوزه کاری و محصولاتتان، مناسب ترین مدل سنباده نواری را تهیه کنید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 207
بازدید : 207
mm
1:47
شنبه 23 اسفند 1399

کرم مرطوب کننده و نرم کننده

پوست کم آب نیاز به آب دارد و باید آبرسان استفاده کند اما پوست خشک فاقد روغن است و باید مرطوب شود. بسیاری از مردم فکر می کنند کرم آبرسان پوست همان کرم مرطوب کننده است اما کرم آبرسان پوست شما را نرم و لطیف می کند و اگر پوست شما خشک و پوسته پوسته باشد، استفاده از آبرسان نمی تواند مفید باشد.

هنگامی که می خواهید کرم مرطوب کننده تهیه کنید به لیست ترکیبات آن توجه کنید و مطمئن شوید که حتما از ترکیبات مهمی مانند؛ لانولین،اوره، وازلین و گلیسرین در آن استفاده شده است .

یک مرطوب کننده، آب پوست را با ایجاد یک لایه چربی روی پوست حفظ می کنند و مانع از تبخیر شدن آب پوست در طول روز می شوند اما کرم آبرسان آب پوست را با جذب آب موجود در هوا افزایش داده و به پوست تزریق می کند. اگر پوست خشکی دارید و فقط از یک مرطوب کننده استفاده می کنید اما پوستتان ناهموار است ، نیاز دارید از یک آبرسان هم استفاده کنید.

کرم آبرسان

کرم آبرسان نه تنها چین و چروک‌ های صورت را از بین می‌برد بلکه از پیری زودرس صورت جلوگیری می‌کند. این کرم ها معمولا حاوی ویتامین‌ های A ،B1 ،B3 ،B5بوده و حاوی عصاره هستند نه تنها بوی بسیار ملایم و خوبی دارند بلکه در مرطوب نگه داشتن پوست شما بسیار قوی عمل می‌ کنند.

خرید کرم مرطوب کننده

شما می توانید با مراجعه به قسمت کرم مرطوب کننده و نرم کننده در فروشگاه اینترنتی ویله اقدام به خرید کرم آبرسان کنید. برند های موجود در این دسته شامل نئودرم، مای، کامان (comeon)، شون، سی گل، سوپکس، نیوآ، هیدرودرم و … می باشد. در ویله می توانید بهترین قیمت کرم آبرسان را بیابید.

 

 

کرم مرطوب کننده چی بخرم

 

بهترین کرم مرطوبی که شما می توانید بخرید آن است که متناسب با نوع پوست شما باشد که در ادامه به معرفی بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت متناسب با نوع پوست پرداختیم.

بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست حساس

 

کرم مرطوب کننده کامان مدل Oil pluse، کرم آبرسان و مرطوب کننده سوپکس مدل HYDRA PLUS، کرم مرطوب کننده کامان مدل normal، کرم مرطوب کننده دست و صورت لافارر مدل Sensitive از بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست حساس می باشد.

بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست خشک

 

کرم مرطوب کننده کامان مدل Oil pluse، کرم آبرسان و مرطوب کننده سوپکس مدل HYDRA PLUS، کرم مرطوب کننده نئودرم مدل Optimal Hydrosense و کرم دست و صورت بیول مدل Rose Hip از بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست خشک می باشد.

بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست مختلط

 

کرم آبرسان و مرطوب کننده سوپکس مدل HYDRA PLUS، کرم مرطوب کننده دست و صورت لافارر مدل آب رسان و کرم مرطوب کننده کامان مدل Argan از بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست مختلط می باشد.

بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست چرب

 

کرم مرطوب کننده پوستهای چرب درمالیفت مدل Hydralift AC Cream، کرم مرطوب کننده لایسل مدل light و کرم مرطوب کننده کامان مدل Arganاز بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست چرب می باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 200
بازدید : 200
mm
1:38
جمعه 22 اسفند 1399

آیا می‌دانید عادت ها چه نقشی در کیفیت زندگی و موفقیت دارند؟ عادت‌ها رفتارهایی هستند که به صورت ناخودآگاه و بدون برنامه ریزی قبلی انجام می‌شوند. همین رفتارهای ناخودآگاه می‌توانند تاثیر بسزایی بر روی موفقیت‌ها یا عدم موفقیت‌های فردی بگذارند. نقش عادت ها در موفقیت رابطه متقابلی با خود ما دارند. ما و عادت‌هایی که داریم موفقیت‌هایی برای خودمان رقم می‌زنیم و موفقیت‌هایمان نیز می‌توانند منجر به شکل گیری عادت‌های جدیدی در وجودمان شوند.

https://arjmandrad.com/

تعداد بازدید از این مطلب: 213
بازدید : 213
mm
1:18
چهار شنبه 13 اسفند 1399

hyip

If you"ve searched around the Internet for different ways to make money online, there"s no doubt that you"ve come across the term "HYIP". You might have just skipped it and paid it no mind, but if you"re reading this article right now, you must have questioned what the term encompasses. HYIP stands for "High Yield Investment Programs", which covers all programs, offline and online, that are use to invest money to receive a higher yield than you would normally get at a bank.

Starting off with an online HYIP is simple, since all you have to do is register with them and then deposit some money into your HYIP account using the payment processor that they accept. The profits are paid out to the same processor to streamline the process.


NewHyips:

The newhyips team was created with this goal that helps to investor until have more information about newest hyip sites (hyip programs), they started since 2015 and trying to give you much better and obviousest hyip monitoring system.
you can find the best programs for yourself as fast as possible also can add hyip program to in this site for free.
also can report scam hyip by complete a simple form and send it to they"er, they check your report and than published to thier site and also add it to their scam list

hyip


Why choosing the NewHyips ?
1. There are many filters which help you find a suitable program soon.
2. There is a referral commission back for each program.
3. All hyip statuses are fresh and correct.
4. User interface of the site makes it easy to be used and find the information.
...

NewHyips: The best hyip monitoring website.
hyip

تعداد بازدید از این مطلب: 183
بازدید : 183
mm
1:37
یک شنبه 3 اسفند 1399

آنژیوکت یا intravenous cannula لوله کوچکی برای تزریق در حفره بدن ، مجرا یا رگ است.

فیزیولوژی

آنژیوکت وسیله‌ای چند کاره است که برای تزریق های مکرر یا طولانی مدت سیاهرگی داروها‌، خون یا سایر محلول های تزریقی به تنهایی با ترکیبی از آن ها به کار می رود . این محصول برای بی حسی نخاعی ، بی حسی اپیدورال که روشی برای تسکین درد است و اغلب برای زایمان به کار می رود و حتی برای بیوپسی نیز استفاده می شود.

چگونه کار می کند؟

آنژیوکت شامل یک ورودی تزریق مجهز به دریچه یک طرفه است که از برگشت جریان مایع تزریقی ممانعت می کند . از آنژیوکت برای تزریق‌هایی که بدون دخالت سوزن صورت می‌گیرد استفاده می شود و در نتیجه خطر عفونت کاهش یافته و از جراحت های ناشی از فرو رفتن سوزن در بدن جلوگیری می شود . آنژیوکت در چهار سایزG(22G‚۲۰G‚۱۸G‚۱۶) مطابق با استانداردهای بین المللی ۱۰۵۵۵ ISOتولید می شود .

در چه مواردی به کار می رود؟

جدول ۱ اندازه های مختلف آنژیوکت به همراه رنگ ها و موارد کاربرد آن را نشان می دهد.
 

منبع : https://sedanmed.ir/product/%D8%A2%D9%86%DA%98%DB%8C%D9%88%DA%A9%D8%AA/

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 255
بازدید : 255
mm
1:33
یک شنبه 3 اسفند 1399

کیسه کلستومی ابزاری مناسب برای درمان مشکلاتی مانند عفونت، یبوست، بی اختیاری ادرار و … است. طی عمل جراحی، در ناحیه ی شکم سوراخی با نام استوما ایجاد می شود که این سوراخ به روده ی بزرگ باز می شود . این سوراخ می تواند در هر قسمت از روده ی بزرگ ایجاد شود.

ساختار کلی به این صورت می باشد که مواد مغذی که از طریق معده وارد روده ی کوچک می شود و روده ی کوچک وظیفه ی تفکیک مواد زائد از مواد مفید برای بدن را دارد.

ویتامین، پروتئین، کربوهیدرات و دیگر مواد مفید جذب بدن می شود.

مواد و گاز های زائد و قابل دفع وارد روده بزرگ می شود و اینجاست که مواد زائد از طریق سوراخ استوما و بدون عبور از مقعد به بیرون از بدن هدایت می شود.

خارج شدن این مواد از بدن موجب کاهش اعتماد به نفس می شود و حرکتی دور از نظافت و بهداشت بدن می باشد .به همین دلیل کیسه هایی تحت عنوان کیسه کلستومی برای جمع آوری این مواد زائد موجود می باشد.

دهانه ی این کیسه به صورت حلقه باز می باشد تا اطراف سوراخ موجود روی پوست شکم را پوشش دهد، همچنین قسمت پایینی این کیسه دارای چسب مخصوص می باشد تا به پوست شکم بچسبد و انعطاف پذیر باشد. کیسه کلستومی می تواند موقت یا دائمی باشد و کیسه های کلستومی معمولی هر 3 الی 5 روز یکبار باید عوض شوند.

مخزن این کیسه از جنس سیلیکون شفاف یا کدر می باشد و به گونه ای ساخته شده است که هیچ گونه بو و گازی را از خود خارج نمی کند و با اطمینان و اعتماد بنفس کامل می توان از آن استفاده کرد. ته کیسه به صورت گیره می باشد و می توان در مداقع ضروری آن را باز کرد و مواد داخل کیسه را بدون جداکردن از سوراخ استوما تخلیه کرد.

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 245
بازدید : 245
mm
1:25
یک شنبه 3 اسفند 1399

شما بعد از کاشت موی طبیعی ، با عوارض جانبی روبرو می شوید، که اجتناب ناپذیر است. از شایع ترین عوارضی که ممکن است بعد کاشت مو با آن مواجه شوید، دیده شدن دلمه هایی روی پوست سر است که به خاطر ظاهر نامطلوبی که دارند، برای اکثر بیماران ناخوشایند است.

در این مطلب ما قصد داریم در مورد دلیل ایجاد این دلمه ها و نحوه بهبودی آن ها صحبت کنیم.

با ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

دلمه های بعد از کاشت مو چیست؟

همان طور که بیان کردیم، یکی از شایع ترین عوارض بعد از کاشت مو، ظاهر شدن دلمه، روی پوست سر است.

بعد از این که برش های ضروری، برای کاشت مو را روی پوست سر ایجاد می کنند، بافت های آن قسمت، مواد منعقد کننده خون، ترشح می کنند که باعث کمک به بهبود زخم ها می شود.

در حقیقت دلمه ها، همان پوسته های زخم ها هستند که در دور و بر پیوند هایی که انجام شده است، به وجود می آیند که کاملا طبیعی بوده و جای نگرانی ندارد و معمولا از روز دوم، بعد از کاشت مو، در پوست سر ظاهر می شود.

دلمه هایی که بعد از کاشت مو به روش FUE ایجاد می شود:

اگر کاشت مو شما به روش اف یو ای ( FUE ) صورت گرفته است، احتمال دارد، دلمه هایی روی پوست سر و پیشانی شما ظاهر شود که کاملا طبیعی است و تقریبا در روز سوم بعد از کاشت مو، ریکاوری می شود.

بعد از این که کاشت مو شما به روش اف یو ای انجام شد و خواستید بلافاصله بعد از کاشت، بخوابید و استراحت کنید، حتما باید باند های سرتان را باز کنید و از مرطوب کننده ها، در قسمت برداشت ( پشت سر ) که این کار در بهبود سریع دلمه ها موثر است و روزی دوبار این کار را انجام دهید، فقط دقت داشته باشید،  به هیچ عنوان، هیچ گونه پمادی نباید روی گراف ها استفاده کنید.

منبع : https://royan.clinic/%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D9%84%D9%85%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B9%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D9%85%D9%88/

 

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 240
بازدید : 240
mm
1:21
یک شنبه 3 اسفند 1399

زیرانداز بیمار یک مورد همراه فوق العاده برای پوشش تشک بیمارستان است. این پد های بهداشتی از آلوده شدن انواع تشک ها و تخت ها جلوگیری می کنند. زیرانداز راما یک همراه ایده آل برای پوشش تشک بیمارستان است که به راحتی در زیر بیمار انداخته شده و با قدرت جذب بالایی که دارد، خون، مایعات و سایر ترشحات را به خود جذب کرده و از آلودگی تشک و تخت جلوگیری می کند.

این زیرانداز یکبار مصرف بوده و پس از استفاده و آلوده شدن به راحتی از روی تشک برداشته و دور انداخته خواهد شد.این زیر انداز ها ایمنی، مقاومت، دوام و راحتی بالایی داشته و برای استفاده بر روی هر نوع تشکی مناسب هستند.

این رویه تشک تخت در به حداقل رساندن انتقال عفونت ها نقش به سزایی داشته و برای محیط های مختلف بالینی و یا حتی بیماران در منزل مناسب می باشند.قسمت بالایی این پد که در زیر بیمار قرار می گیرد فاقد لاتکس بوده و دوستدار پوست بیمار است.

قسمت زیرین این محصول از PE ضد آب ساخته شده است تا آب و مایعات را به پشت منتقل نکند.در قسمت میانی یا وسط پد نیز یک هسته جاذب وجود دارد که به خوبی مایعات را جذب خواهد کرد. قسمت مرکزی این زیرانداز به کمک ۲ لایه بافت محکم شده که از لغزش و جا به جایی آن در زیر بیمار جلوگیری می کند به این ترتیب همواره از تخت و تشک محافظت می کند.

لایه زیرین این Bed Underlay از تشک و تختخواب محافظت می کند بنابراین برای مراقبت های پزشکی و همچنین برای افرادی که از بی اختیاری ادرار رنج می برند، گزینه ای ایده آل است.

این Disposable Bed Protection نیازی به شست و شو نداشته و کاربر می تواند پس از هر بار استفاده، به راحتی پد را دور انداخته و از پد دیگری استفاده نماید. در حقیقت این Disposables Underpad از خمیر کاغذ، چسب گرم، منسوج نبافته فیلم پلی اتیلن و پودر جذب تولید شده است.

این محافظ تخت بیمار یکبار مصرف برای مسافرت ها نیز ایده آل می باشد. همچنین پد های محافظ یکبار مصرف تخت خواب راما در ابعاد ۹۰ در ۶۰ طراحی و تولید شده اند که قابلیت استفاده برای صندلی های چرخدار را نیز دارا بوده و بنابراین می توانند به راحتی جهت بیماران با بی اختیاری ادرار در حالت نشسته یا خوابیده مورد استفاده قرار گیرند.

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 238
بازدید : 238
mm
1:16
یک شنبه 3 اسفند 1399

موسسه حقوقی و داوری بین المللی صلح آوران راستین مفتخر است با استفاده از وکلای پایه یک آقا و خانم که هر کدام در حوزه ای تخصص دارند، انتخاب را آسان تر نمایند. شما می توانید بعد از مراجعه به مرکز ما و تنظیم قرارداد مربوطه و ارائه مشاوره و همچنین بررسی مدارک و اسناد پرونده در یک هیئت چند نفره پرونده را به یک وکیل مجرب ارجاع دهید. موسسه ی حقوقی ما تا روز آخر همراه وکیل پیگیر پرونده ی شما خواهد بود.

افراد می توانند از مشاوره حقوقی آنلاین رایگان در موارد گوناگون استفاده نمایند. برای مثال در مورد نفقه، امور مرتبط با خانواده، جهیزیه، حضانت، اجرت المثل، تمکین، ازدواج مجدد، طلاق به خواست زوجه یا زوج، طلاق توافقی، اموری مثل عسر و حرج، مهریه، شرایط اخذ مهریه از همسر، لایحه ی دفاعیه، اعسار از دادن مهریه، اعسار از داده هزینه ی دادرسی.

 

منبع :  https://solhavaran.com/

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 263
بازدید : 263
mm
1:13
یک شنبه 3 اسفند 1399

در قانون جذب ثروت مهم نیست که کار شما چیست. شما اگر این قوانین را به کار ببرید، قطعا در زمینه ثروت به رشدی فراتر از آنچه الان به ذهنتان می رسد خواهید رسید.

چگونه ثروتمند شویم ؟ یکی از قوانین ثروت این است که یا عاشق کاری باشید که انجامش می دهید و یا کاری انجام دهید که عاشق اش هستید. حس خوب شما باعث می شود کارایی شما چند برابر شود. بتوانید ایده های خوب در کسب و کارتان پیاده سازی کنید و ایده ها را به بهترین شکل ممکن ارائه دهید. چرا که ایده وقتی به سراغ شما می آید که کارتان را در قلب تان داشته باشید و به کار خود عشق بورزید. اگر در کارتان عشق نباشد، انرژی و انگیزه هم نیست.

یکی دیگر از قوانین جذب ثروت که به عقیده من هیچ روش سریع تر دیگری برای جذب ثروت وجود ندارد این است که بابت هر پولی که وارد زندگی تان میشود شکرگذار باشید. کسانی که شکرگذار نیستند بدترین وضعیت مالی را دارند.

باید بابت تک تک پول هایی که وارد زندگیتان می شود خدا را شکر کنید. بابت تک تک معاملاتی که انجام میدهید و در آن سود می کنید خدا را شکر کنید، یک چیز ارزان می خرید خدا را شکر کنید، یک هدیه دریافت می کنید خدا را شکر کنید … و خدا را واقعا از ته دل تان شکر کنید.

اگر میخواهید پول وارد زندگیتان شود، باید پول را دوست داشته باشید. پول واقعا دوست داشتنی است و چیزی که گاها ما را از پول دور می کند همین دوست نداشتن پول است. ما در لایه های زیرین مغزمان پول را دوست نداریم و این باعث میشود ما به پول نرسیم.

آیا از قانون جذب برای ثروت استفاده می‌ کنید؟

دربا‌ره‌ پول چه احساسی دارید؟ بیشتر مردم می‌ گویند پول را دوست دارند، اما اگر به‌ اندازه‌ کافی نداشته باشند، نسبت به آن احساس خوبی ندارند. اگر کسی تمام پولی که نیاز دارد را داشته باشد، آن‌وقت به‌ طور یقین نسبت به پول احساس خوبی دارد.

اگر نگاهی به دنیای اطرافتان بیاندازید، خواهید دید که بیشتر مردم نسبت به پول احساس خوبی ندارند، زیرا بیشتر پول و ثروت دنیا دست حدود ۱۰ درصد از مردم است. تنها تفاوت میان ثروتمندان و سایرین این است که آن‌ها نسبت به پول بیش از آنکه احساسات بد نشان دهند، احساسات خوب بروز می‌دهند. به همین سادگی؛ جذب ثروت همین است.

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 249
بازدید : 249
mm
1:9
یک شنبه 3 اسفند 1399

در قانون جذب عشق قسمت اول، به مفهوم قانون جذب عشق چیست پرداختیم و نکات کلی را در مورد استفاده قانون جذب در روابط بیان کردیم. در قانون جذب عشق و مبحث روابط این مسئله مطرح میشود که ما خودمان، چقدر خودمان را دوست داریم؟

چون جهان بیرون آینه درون است. این مسئله ای است که ممکن است تاکنون زیاد به آن فکر نکرده باشیم.

جهان بیرون آینه درون است یعنی هر چیزی که درون من است من همان را در بیرون خود میبینم. اگر من درون خودم فکر کنم جذاب نیستم، بیرون هم راه میروم یکی من را میبیند و میگوید شما جذاب نیستی!

اگر من فکر میکنم فردی شوخ طبع و بامزه هستم، در میان هر جمعی که قرار بگیرم هم یکی از جمع به من میگوید چقدر جذاب و بامزه هستی. هر چیزی که درون من هست من همان را بیرون می بینم.

من باید روی درون خودم کار کنم و از درون، خودم را دوست داشته باشم یعنی درون من این موضوع هست که من امیر شریفی دوست داشتنی هستم، من هر جا میرم نقل مجلس ام، همه من را دوست دارند و …

مهمترین مسئله در بحث روابط این هست که ما خودمان، خودمان را دوست داشته باشیم. پس به یاد داشته باشید قدم اول قانون جذب عشق این است که خودتان را خیلی دوست داشته باشید.

برای روشن شدن مفهوم عشق بخشیدن به دیگران، اول باید معنای عشق نبخشیدن به دیگران را بفهمید.

تلاش برای تغییر دادن طرف مقابل عشق بخشیدن نیست!

تصور این‌که شما می‌دانید چه چیزی برای طرف مقابل بهرت است عشق بخشیدن نیست!

تصور این‌که حق با شماست و طرف مقابل اشتباه می‌کند عشق بخشیدن نیست!

بازخواست، ملامت، شکایت، غر زدن، یا ایراد گرفتن از طرف مقابل عشق بخشیدن نیست!

این‌ها خلاف قانون راز جذب عشق است.

یکی از موضوعاتی که باعث می شود که ما در روابط مان شکست بخوریم، فکر کردن به روابط شکست خورده قبلی است.

این مسئله نیز بسیار جالب است که آن قدر به شکست خود فکر میکنیم که سناریویی مانند آن سناریو برایمان پیش می آید. مثلا با یک نفر وارد رابطه می شویم و قرار ازدواج میگذاریم اما یک هفته مانده به تاریخ ازدواج، طرف مقابل ما را ترک میکند. نفر دیگری نیز به همین صورت و نفر بعدی نیز همین طور و نفرات بعدی نیز همین ماجرا … یا شخص به ما خیانت می کند و یا شخص وسط رابطه، عاشق فرد دیگری میشود و ما را ترک میکند و … این اتفاقات مدام کپی پیست و تکرار می شوند.

 
 
تعداد بازدید از این مطلب: 267
بازدید : 267
mm
1:5
یک شنبه 3 اسفند 1399

اپلیکیشن پرورش افکار با نام امیر شریفی پیوند خورده است. اگر به دنبال یادگیری راهکارهای موفقیت در زندگی هستید، حتماً برای یک بار هم که شده، اسم «اپ امیر شریفی» به گوش‌تان خورده است. در این اپلیکیشن کاربردی، مجموعه‌ای از تمامی راهکارهای موفقیت در زندگی گردآوری شده است. امیر شریفی که با تکیه بر تلاش خود به موفقیت رسیده است، تجربیاتش را با سایر کاربران ایرانی به اشتراک می‌گذارد. در این مقاله می توانید درباره امیر شریفی بیشتر بدانید

 

استاد شریفی با مطالعه‌ی بیوگرافی و سرگذشت آدم‌های موفقی مثل استر هیکس ، ناپلئون هیل ، کوین ترودو ، دیل کارنگی، مارک فیشر، مایکل تالبوت، رابرت کیوساکی، ناپلئون هیل، تی هارو اکر، جوزف مورفی، پل مکنا، اسپنسر جانسون، کاترین پاندر، وین دایر، آنتونی رابینز، فلورانس اسکاول شین، ریچارد باخ، جک کنفیلد، والاس وتلز، برایان تریسی، جان گری و باربارا دی آنجلس توانسته‌ است مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از بهترین راهکارهای موفقیت را برای علاقمندان و طرفداران خود فراهم کند. در همان ابتدای فعالیت، اپلیکیشن پرورش افکار امیر شریفی ، بیش از ۳۵ هزار طرفدار پیدا کرد. اکنون بیش از ۲۰۰ هزار کاربر در سراسر دنیا از این اپ استفاده می‌کنند. امیر شریفی را به عنوان استاد مطلق قانون جذب و یکی از برجسته ترین اساتید شناخته‌شده‌ی دوره‌های موفقیت در ایران می شناسند. استاد امیر شریفی در این اپلیکیشن سعی کرده است تا ساده‌ترین روش‌ها و تکنیک‌های دستیابی به موفقیت را برای کاربران شرح دهد. در ادامه به توضیح بیشتر این اپلیکیشن می‌پردازیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

منبع : https://www.parvaresheafkar.com/law-attraction/parvaresheafkar-app/

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 332
بازدید : 332
mm
1:1
یک شنبه 3 اسفند 1399

قانون جذب

قانون جذب ، قانونی جاری بر زندگی تمام کائنات. آشنایی و درک قانون جذب شما را به سمت رسیدن به آرزوهای خویش سوق می دهد، حال آنکه بسیاری از ما آن را نمی شناسیم و یا به درستی درک نمی کنیم.

به قسمت مقالات تخصصی آموزش قانون جذب سایت پرورش افکار خوش آمدید.

قانون جذب چیست؟

معتقدم قانون جذب مهمترین قانون کائنات است که هر کسی این قانون را درست و از منابع معتبر یاد گرفته باشد اولا شکرگزار یادگیری علم قانون جذب بوده است و ثانیا حسرت خورده که ای کاش زودتر با این موضوع به صورت درست و علمی آشنا می شد. سعی کرده‌ایم مقالات مفید و به روز را در این قسمت از سایت پرورش افکار به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. در بخش مقالات، عناوینی بسیار پرطرفدار همچون قانون جذب چیست، قانون جذب عشق و قانون جذب ثروت وجود دارد که روزانه هزاران بازدید از نقاط مختلف جهان دارد. تمام تلاش تیم توانمند پرورش افکار جمع آوری کاملترین بانک مقالات برای شما دوستداران علوم ذهنی است. با مطالعه مقالات این بخش می آموزید همه چیز در این دنیا حاصل انرژی است. ما می توانیم با داشتن افکار مثبت و سازنده که از راه تکرار و تمرین حاصل می شود همه جا این انرژی را پخش کنیم. پس بیایید به یکدیگر انرژی مثبت بدهیم.
 

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 347
بازدید : 347
mm
1:56
یک شنبه 3 اسفند 1399

تا سه، چهار سال پیش یک شکست‌خورده به‌ حساب می‌آمدم. یک شکست‌ خورده‌ی قهار. در کمتر موردی بود که موفقیت‌های پی‌درپی داشته باشم. بااینکه یک‌جور اعتیاد به خواندن کتاب و شرکت در دوره‌های موفقیت داشتم ولی همیشه تعداد شکست‌هایم بیشتر از موفقیت‌هایم بود.

هر بار که به یکی از اهدافم می‌رسیدم به خودم افتخار می‌کردم و یک ماه بعد دوباره یک ناکامی. با درآمدی که به‌زور فقط به کرایه ماشین و ناهارم می‌رسید. (گاهی وقت‌ها به دلیل شرکت در دوره‌ها حتی به پول ناهار هم نمی‌رسید.) همیشه در حال غر زدن بودم. به این نتیجه رسیده بودم که خدای بزرگ و مهربان من را دوست ندارد و کاریش نمی‌توان کرد.

اوضاع هر روز داشت بدتر می‌شد. هم اوضاع مالی و هم اوضاع درسی در دانشگاه؛ درسی که اصلاً به آن علاقه‌ای نداشتم. هرروز بااحساسی بدتر از دیروز به دانشگاه و سرکار می‌رفتم. بدترین موضوع این‌که هنوز خدمت سربازی را هم پیش رو داشتم. هر جوری حساب می‌کردم قرار بود در بهترین حالت یک زندگی متوسط رو به پایین داشته باشم.

 منبع :  https://parvaresheafkar.com/

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 287
بازدید : 287
mm
14:43
جمعه 1 اسفند 1399

تنوع محصولات جرثقیل

جرثقیل، در گستره ی وسیعی و برای کاربرد های مختلفی، تولید می شوند.

 

از انواع جرثقیل ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

جرثقیل خودرویی

جرثقیل برجی

جرثقیل برقی

ویژگی مشترک این جرثقیل ها این است که همه ی آن ها موارد زیر می باشد:

 

استفاده از انرژی برق

استفاده از انرژی مکانیکی

استفاده از قلاب و کابل حمل

انواع جرثقیل های برقی

جرثقیل های برقی انواع مختلفی دارند.

 

 برخی از آن ها عبارت اند از:

 

جرثقیل سقفی تک پل و دو پل

جرثقیل دروازه ای

جرثقیل ستونی

جرثقیل دیواری

وجه مشترک همه جرثقیل های برقی این است که همه ی آن ها شامل سازه های فلزی و تجهیزات بالابری و پیشرو هستند.

 

انواع جرثقیل هایی که در ادامه معرفیمی کنیم،  با توجه به هزینه، عملکرد، فضای کاری، حجم و وزن بار و میزان جابجایی بار تقسیم بندی شده اند.

 

 

 

جرثقیل سقفی

در هر محیط صنعتی و همچنین صنایع مختلف زمانی که نیاز به حمل تجهیزاتی بیش از یک تن داشته باشیم، اهمیت وجود یک جرثقیل سقفی احساس می شود. جرثقیل سقفی همانطور که از نامش مشخص است، در سقف سالن نصب می شود و در طول و عرض و ارتفاع سالن بارهای موجود را جا به جا می کند. به عبارتی جرثقیل سقفی یکی از پرکاربردترین تجهیزات برای جا به جایی مواد می باشد.

 

 

 

جرثقیل های سقفی نیز، دارای انواع مختلفی هستند و بر اساس نیاز مصرف کننده یکی از انواع جرثقیل های بسیار کاربردی و مناسب می باشد.

 

در یک نگاه میتوان جرثقیل سقفی را به دو دسته اصلی جرثقیل سقفی دو پل و جرثقیل سقفی تک پل تقسیم نمود. در ادامه هر یک از این دسته بندیها بر اساس شرایط اختصاصی سالن محل نصب به دو زیر دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:

 

 

 

جرثقیل سقفی دو پل رونشین و جرثقیل سقفی دو پل آویز و جرثقیل سقفی تک پل رونشین و جرثقیل سقفی تک پل آویز.

 

 

 

جرثقیل دروازه ای

بیشترین زمینه ای که در آن از جرثقیل دروازه ای، استفاده می شود، در فضای آزاد است. از آنجا که در فضای آزاد، امکان اجرای تیر حمال و سازه موجود نیست، در نتیجه می توان با اجرای ریل های جرثقیل روی زمین با استفاده از فونداسیون، شرایط عملکرد جرثقیل دروازه ای را فراهم آورد.

 

در بعضی مواردی که سالن قابلیت تحمل سازه های جرثقیل را داشته باشد، باید جرثقیل راداخل سالن استفاده کرد.

 

علاوه بر این ها، در سوله ها نیز استفاده از جرثقیل دروازه ای بسیار کاربرد دارد. زیرا در سوله ها تر حمال وجود ندارد و امکان نصب جرثقیل های دیگر نیست. اگر محدودیت فضا برای نصب جرثقیل سقفی وجود نداشته باشد، استفاده از جرثقیل دروازه ای در داخل سالن نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد.

 

 

 

جرثقیل بازویی

جرثقیل بازویی با نام های مختلفی در صنعت جرثقیل سقفی شناخته می شوند.

 

این نام ها عبارت اند از:

 

جرثقیل بازویی

جرثقیل ستونی

جرثقیل ستونی بازویی

جرثقیل گردان

جرثقیل دیواری

جرثقیل پرچمی

 

 

در بیشتر انواع جرثقیل های بازویی، روش جابه جایی تجهیزات به این شکل است که حرکت طولی در سالن یا فضای آزاد به حرکت دورانی تبدیل می شود یا میتوان گفت که: جرثقیل بازویی در مساحت یک دایره کامل و یا در بخشی از مساحت یک دایره و همچنین در راستای قایم بار را جابه جا می کند.

 

ویژگی های اختصاصی انواع جرثقیل بازویی این نوع جرثقیل را تبدیل به بهترین انتخاب در بسیاری موارد می کند. جرثقیل بازویی را می توان هم به صورت دستی و هم به صورت برقی اجرا نمود.

 

 

 

برق رسان جرثقیل

جرثقیل های متحرک عبارتند از:

 

جرثقیل سقفی

جرثقیل دروازه ای

جرثقیل بازویی

 جرثقیل ضد انفجار

 

معرفی جرثقیل سقفی دو پل

شیوه ی راه اندازی و حرکت کالسکه و بالابر، در جرثقیل سقفی دو پل رونشین و جرثقیل سقفی دوپل آویز شبیه یکدیگر هستند و در هر دو ی آن ها کالسکه دوپل روی ریل های تعبیه شده بر روی جرثقیل سقفی دو پل حرکت می کند.

 

جرثقیل سقفی تک پل چیست؟

کاربرد جرثقیل سقفی به این صورت است که این امکان را فراهم می کند که اجسام سنگین را از یک مکان به مکان دیگر به صورت جا به جا کنید. این جابه جایی به صورت دقیق اتفاق می افتد.

 

 

جرثقیل تک پل

 

جرثقیل ها به صورت عمده به دو دسته جرثقیل تک پل و جرثقیل دو پل تقسیم‌ بندی می‌شود که بنا به کارایی، هر کدام برای یک هدف خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

 

از جرثقیل تک پل سقفی در صنایع کوچکتر و برای جابجایی اشیایی با ظرفیت های پایین در عرض کم استفاده می شود. در جرثقیل های تک پل با راهبر طولی وجود دارد که وینچ بالابر به صورت آویز از بال پایین پل جرثقیل تعبیه شده و حرکت عرضی جزئی از وینچ بالابر محسوب می شود.

حرکت عرضی نیز یکی دیگر از شیوه های حرکت، در اجرای جرثقیل های دو پل است. جرثقیل سقفی دو پل، بسیار شبیه جرثقیل یک پل است با این تفاوت که دو پل دارد. تفاوت اصلی جرثقیل سقفی یک پل و دو پل، به حرکت طولی آن ها مربوط است. در جرثقیل سقفی دو پل رونشین، روی تیر حمال ریل طولی، تعبیه شده و کلگی و چرخها بر روی ریل طولی حرکت می کنند ولی در جرثقیل سقفی دو پل آویز چرخ های حرکت طولی بر روی بال پایین تیرحمال قرار می گیرند و بر روی آن حرکت می کنند.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 251
بازدید : 251


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود