بین مطالب وب سایت جستجو کنید

معرفی بهترین لینک های ایران و جهان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mm
21:19
دو شنبه 28 تير 1400

ما در زیمانو سعی داریم تا متنوع‌ترین و با کیفیت ترین لوازم بهداشتی و تجهیزات پزشکی بیمارستانی، درمانگاهی، مطب و کلینیک های درمانی، همچنین تجهیزات مصرفی و لوازم پزشکی خانگی مناسب بیمار در منزل را ارائه دهیم.
هدف سایت فروش تجهیزات پزشکی زیمانو، معرفی کالای درمانی، دستگاه های پزشکی ، سلامت و بهداشتی با بهترین کیفیت و قیمت بدون واسطه، به خصوص برای مراکز درمانی است. پخش و توزیع لوازم مصرفی پزشکی و بهداشتی در زیمانو به آسانی به سراسر کشور انجام می‌شود.
قیمت تجهیزات مصرفی پزشکی و بیمارستانی در سامانه فروش آنلاین زیمانو، برای تمامی مراکز درمانی، آموزشی، خیریه‌ها و بیماران در منزل ویژه است.
ما فقط یک سایت فروش اینترنتی نیستیم، زیمانو به دنبال کشف و معرفی تولید کنندگان تجهیزات پزشکی، تأمین کنندگان کالای پزشکی و بهداشتی و نوآوران این عرصه هست و دست آنها را برای همکاری به گرمی فشرده و آماده خدمت رسانی به این عزیزان می‌باشد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 195
بازدید : 195
mm
16:18
یک شنبه 27 تير 1400

بازی GTA v برای کامپیوتر یک بازی مهیج که با رزولوشن های حداکثر 4k و بالاتر و با سرعت 60 فریم بر ثانیه هم قابل بازی است و در سیستم های ضعیف تر با کیفیت پایین تر قابل اجراء می باشد اما به حداقل سیستم این بازی توجه نمایید. با خرید بازی جی تی ای وی می توانید این بازی از سایت سوخت گیم فوق العاده به صورت کاملا آنلاین و سرورهای اصلی بازی تجربه نمایید.

 

سه کاراکتر مختلف برای بازی وجود دارد یک شکارچی خیابانی، یک سارق بازنشسته و یک جوان وجود دارد که برای زنده ماندن کار های خطرناکی انجام میدهد که کار هر کسی نیست.

 

خرید اورجینال بازی gta v

 

با خرید یکی از بهترین بازی های جهان باز یعنی همان بازی GTA v سفارشی سازی های مختلف مخصوص PC دارد که شامل بیش از 25 تنظیم برای کیفیت و سایه ها و موارد مختلف است که طبق کامپیوتر خودتان می توانید بهترین تنظیمات را انجام دهید. حتی گزینه های اضافی مثل تراکم جمعیت برای کنترل تردد خیابان ها و عابر پیاده را می توانید در بازی جی تی ای وی کنترل کنید.

 

بازی GTA v جلوه های ویدئویی بسیار زیبا در ماشین سواری، تیراندازی، عابران پیاده و حتی حیوانات دارد که به صورت گسترده ای روی آن ها کار شده که روی حالت سوم شخص به خوبی می توان بازی کرد که مانند بازی CYBERPUNK 2077 یا Watch Dogs 2 می باشد یعنی جهان باز است و شباهت های زیادی دیده می شود.

تحویل بعد از خرید بازی استیم GTA V

 

بعد از خرید بازی جی تی ای وی استیم یک رسید دریافت خواهید کرد که در صورت هرگونه سوال یا مشکلی می توانید از طریق پشتیبانی سایت سوخت گیم سفارش خود را پیگیری کنید. بعد از خرید، سفارش شما به صورت خودکار در زمان تعیین شده انجام می شود و نیازی به پیگری از طرف شما نخواهد داشت.

تحویل بازی جی تی ای وی چقدر طول می کشد؟

 

پس از 30 دقیقه الی 3 ساعت بعد از خرید بازی GTA V وی فعالسازی توسط ما انجام خواهد شد.

نکات مهم

 

نرم افزار استیم باید روی سیستم شما نصب باشد.

قبل از ثبت سفارش استیم گارد غیرفعال نمایید و از استیم خارج شوید (لاگ اوت) کنید.

هنگام ثبت خرید یوزرنیم و پسورد به درستی وارد کنید تا سریعا سفارش انجام شود.

اگر ریجن استیم شما ریجن های موجود نمی باشد می توانید یک اکانت جدید استیم بسازید با هر ریجنی و سفارش را با ارزان ترین ریجن ثبت نمایید.

 

سوالات متداول

آیا نسخه اورجینال تحویل داده می شود؟

 

بله نسخه کاملا اورجینال بازی gta v خریداری و تحویل داده می شود.

پشتیبانی به چه صورت است؟

 

پشتیبانی رایگان به صورت 24 ساعته در خدمت شما است. پشتیبانی از طریق واتساپ و سیستم تیکت سایت انجام می شود.

بعد از خرید، نیاز است با پشتیبانی ارتباط برقرار شود؟

 

خیر سفارشات به صورت خودکار بین 30 الی 3 ساعت کاری انجام خواهد شد.

با چه ریجن استیمی بازی جی تی ای خریداری کنیم؟

 

اگر تا به حال در اکانت استیم خریدی انجام ندادید و خام می باشد با هر ریجن استیمی می توانید با همین قیمت خرید نمایید اگر با استیم خریدی انجام داده اید ریجن باید ایران یا آرژانتین باشد در غیر این صورت می توانید یک اکانت استیم جدید بسازید و سفارش دهید.

 

منبع: بازی gta v از سوخت گیم

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 199
بازدید : 199
mm
15:36
یک شنبه 27 تير 1400

 ایمیل تبلیغاتی یا پروموشنال نوعی ایمیل است که مشاغل برای تبلیغ محصولات، خدمات، پیشنهادات و کمپین‌های خود استفاده می‌کنند. برخلاف ایمیل‌های تراکنشی که مشتریان را در مورد سفارش یا اطلاعات حساب مطلع می‌کنند، ایمیل‌های پروموشنال معمولاً با هدف تبدیل افراد به مشتری و مشتری به طرفدار محصولات و خدمات ارائه می‌شوند. ایمیل‌های تبلیغاتی می‌توانند اشکال مختلفی داشته باشند، مانند خبرنامه‌های هفتگی، ایمیل‌های تبلیغاتی فروش و ایمیل‌های نگهداشت مشتری و سایر موارد. تمرکز اصلی یک ایمیل تبلیغاتی این است که در مورد محصول یا خدمات خود به مشتریان بالقوه اطلاعات بدهید.

 

 

در یک مطالعه موردی ، بیش از 50 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که هر ماه یک بار محصولات مورد نیازشان را از طریق ایمیل‌های بازاریابی خریداری می‌کنند. با ایمیل‌های تبلیغاتی که به خوبی نوشته شده‌اند، متقاعد کردن مشتری برای خرید دوباره کار سختی نخواهد بود. نوشتن ایمیل‌های پروموشنال با نرخ تبدیل بالا کلید افزایش فروش شما است و برندهای مشهور تجارت الکترونیکی این موضوع را به خوبی می‌دانند. در ادامه به معرفی چند نوع ایمیل تبلیغاتی پرکاربرد خواهیم پرداخت:

بیشتر بخوانید: چگونه ROI ایمیل مارکتینگ را اندازه‌گیری کنیم؟

پیشنهادهای محدود

همه ما ذاتاً از این‌که عقب بمانیم یا چیزی را از دست دهیم می‌ترسیم و هیچ کس دوست ندارد یک فرصت خوب را از دست بدهد. با محدود کردن زمان تبلیغ و ایجاد احساس فوریت احتمالا خریدار در مورد خرید سریع تصمیم خواهد گرفت. سعی کنید در متن و عنوان ایمیل به محدود بودن تعداد کالا و زمان فروش آن اشاره داشته باشید تا تاثیرگذاری بیشتری را در ایمیل‌ها تجربه کنید.

ایمیل رونمایی از محصول جدید

در حال آماده سازی یک کتاب جدید برای انتشار هستید؟ خط تولید جدید فروشگاه به زودی آغاز به کار خواهد کرد؟ یا یک سرویس جدید به لیست خدمات وبسایت شما اضافه شده است؟ در کل راه اندازی محصول یا خدمات جدید همیشه هیجان انگیز بوده است. اما مهم‌تر از همه، معرفی محصول جدید باعث ایجاد حس کنجکاوی می‌شود، مخاطبین شما را درگیر می‌کند و برند پویا و سرحال نگه می‌دارد.

بیشتر بخوانید: چگونه عنوان ایمیلی جذاب بنویسیم؟

موجود شدن کالاهای خاص

رونمایی از محصول جدید اتفاقی نیست که هر روز شاهد آن باشیم و شاید فقط یک الی 2 بار در سال لازم باشد این نوع ایمیل‌ها را به مشتریان خود ارسال کنید. یکی دیگر از موضوعاتی که می‌تواند برای ارسال ایمیل تبلیغاتی مناسب و جذاب باشد، موجود شدن کالاهای خاص است.

فروش ویژه فصلی

جمعه سیاه، عید نوروز، روز مادر و یا تعطیلات تابستانه زمان‌هایی هستند که شما می‌توانید از آن برای افزایش فروش استفاده کنید. معمولا در این زمان‌ها فروشگاه‌ها تخفیف‌های خوبی برای کاربران در نظر می‌گیرند که می‌تواند موضوع خوبی برای ارسال ایمیل تبلیغاتی هم باشد و کاربران را به خرید ترغیب کند.

جایزه برای مشتری‌ها

در نظر گرفتن جایزه و هدیه مانند یک جادو برای ایجاد مشارکت، افزایش فروش و تبلیغ محصولات عمل می‌کند. علاوه بر اینکه کاربران وب سایت را با بنرهای درون سایت با این جایزه‌ها آشنا می‌کنید، می‌توانید ایمیل خاص و جذاب هم برای کمپین طراحی کنید تا بتوانید فروش را چند برابر کنید.

 

منبع:

 

https://worlds-news.blogsky.com/1400/04/11/post-16/%d8%a7%db%8c%d9%85%db%8c%d9%84-%d9%be%d8%b1%d9%88%d9%85%d9%88%d8%b4%d9%86%d8%a7%d9%84-%db%8c%d8%a7-%d9%be%db%8c%d8%b4%d9%86%d9%87%d8%a7%d8%af-%d9%88%db%8c%da%98%d9%87-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%a2%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86%d8%af%d8%9f

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 161
بازدید : 161
mm
14:50
شنبه 26 تير 1400

این نوع وب سایت ها بیشتر از جذابیت باید استاندارد بالایی در طراحی داشته باشند و در انتخاب رنگ این نوع وب سایت ها باید از رنگ های تیره و رسمی تر استفاده شود. دسته بندی خدمات و نمونه کارها در این وب سایت ها اغلب یک جزء جدایی ناپذیر است. این نوع وب سایت ها می توانند قسمتی را هم برای فروش محصولات خود داشته باشند که اغلب نیازی به اتصال به درگاه بانکی ندارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به برگه طراحی سایت شرکتی مراجعه نمایید. از نمونه سایت ها در این زمینه می توان به سایت فن آموزان اشاره نمود.

در حقیقت شرکت طراحی سایت شرکتی معمولا برای شرکت ها و سازمان هایی استفاده می شود، که قصد دارند نمونه خدمات و رزومه کاری خود را در معرض دید کاربران و مشتریان خود قرار دهندو از طریق سایت خود اطلاعات لازم را در خصوص خدمات ، رویداد ها و اخباری که در شرکت رخ می دهد را به کاربران نمایش دهداین سایت یک پل ارتباطی بین کاربران و شرکت و یا با شرکت های مختلف می باشد.

قیمت ارائه خدمات سئو خارجی سایت

سئو خارجی شامل تعدادی فرایند و عملکرد است که با توجه به آن ما وب سایت را در بخش Off Page دارای اعتبار و امتیاز می کنیم. به طور کلی باید به این نکته مهم توجه داشته باشیم که:

سئو خارجی به تنهایی کارساز نیست و بهتر است که با سئو داخلی همراه باشد.

سئو خارجی به میزان فعالیت در شبکه های اجتماعی کیفیت و کمیت بک لینک ها و غیره وابسته است.

از مهمترین عوامل سئو خارجی که در خارج از سایت شما انجام می شود می توان به :

·ساخت بک لینک ها و رپرتاژ آگهی ها

·وبلاگ نویسی

·کار کردن بر روی شبکه های اجتماعی

·تبلیغات سایت شما در سایت های پربازدید

و عوامل مهم دیگر اشاره کرد.

حال که با این تعریف آشنا شدیم که هزینه سئو سایت چگونه محاسبه می شود، باید این را بدانیک که به 2 صورت می توان برروسی بهینه سازی یک وب سایت فعالیت کرد.

·به صورت ماهیانه

·به صورت پروژه ای

تعرفه سئو ماهیانه و بر اساس بودجه ای مشخص

در حقیقت اینطور می توان این مسئله را بازگو نمود که قیمت سئو سایت ماهیانه یعنی اینکه به صورت ماهیانه فعایت بهینه سازی بر روی وب سایت شما صورت پذیرداین مورد از بهینه سازی بیشتر برای آن دسته از وب سایت هایی که در یک سری کلمات کلیدی در گوگل دارای امتیاز هستند و می خواهند، رنک خود را بهبود و یا در شرایط فعلی حفظ کنند استفاده می شود.

هزینه سئو سایت قبل از هر چیز با توجه به آنالیز سایت شما مشخص می شود.

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 170
بازدید : 170
mm
18:29
جمعه 25 تير 1400

از یخچال بعنوان قلب آشپزخانه یاد می‌شود چرا که مهم‌ترین نیازهای حیاتی انسان شامل انواع مواد غذایی و نوشیدنی برای داشتن طول عمر بیشتر و حفظ تازگی آنها در یخچال و فریزر نگهداری می‌شوند و معمولا به مرور زمان و استفاده غیر اصولی نیاز به تعمیر یخچال در محل ضروری می‌شود؛ چون یخچال جز سنگین ترین وسایل آشپزخانه به شمار می‌رود و تعمیر یخچال در محل، کار را برای افراد راحت تر می‌نماید که در ادامه شایع ترین علل خرابی یخچال را باهم بررسی خواهیم کرد با ما همراه شوید تا از آگاهی های ناب این مقاله نهایت استفاده را ببرید.

ماشین لباسشویی ال جی یکی از وسایل بسیار کارامد در منزل به شمار می‌رود بخاطر استفاده روزانه از این وسیله برخی شاهد اختلال و بروز ارور لباسشویی ال جی بر روی صفحه نمایشگر آن خواهند بود که برای درک بیشتر و آگاهی از این ارورها با ما همراه شوید تا بدانید ارور ماشین لباسشویی ال جی به چه دلایلی است و برای رفع این ارورها چه کار باید کرد.

نظافت منزل برای خانم‌های خانه‌دار در اکثر مواقع سخت و وقت گیر است که علاوه بر صرف زمان زیاد، زحمت بسیاری نیز برای آن‌ها دارد. برخی افراد ترجیح می‌دهند که این کار را به فرد دیگری سپرده و بابت آن هزینه‌ نظافت منزل را پرداخت کنند. پیدا نمودن فردی که بشود امور منزل را با اطمینان کامل به او سپرد سخت و گاهی امکان‌ناپذیر است. ما در ادامه این صفحه تمام مواردی را که لازم است درباره نظافت منزل و خدمات نظافتی بدانید را توضیح داده و قیمت نظافت منزل را نیز ذکر خواهیم کرد. نظافت آشپزخانه، نظافت اتاق‌ها، نظافت حمام و سرویس بهداشتی، همه و همه مواردی هستند که سبب می‌شوند افراد با نگرانی از تمیز کردن منزل خود صحبت کنند و حتی گاه به دلیل آن‌که تصور می‌کنند از پس آن بر نمی‌آیند، سراغش نروند.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 205
بازدید : 205
mm
16:7
شنبه 19 تير 1400

  فروش انواع مبلمان اداری، استفاده از برترین متریال مبلمان در ایران بالاترین کیفیت و ضمانت بهترین قیمت مبلمان در فروشگاه آپادانا پدیده.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 167
بازدید : 167
mm
15:48
پنج شنبه 17 تير 1400

در محیط های صنعتی و غیر صنعتی که استخرها و یا حجم وسیعی از آب در آن ها وجود دارد، همیشه مقدارهای متفاوتی از آلودگی های خاصی تولید می گردد. علاوه بر آن مخزن های نگهداری آب و سیالات مستعد ایجاد این گونه آلودگی ها نیز هستند. مخازن، استخرهای معمولی و استخرهای صنعتی همه در معرض آلودگی قرار گرفته و غالباً مقدار و غلظت آن در محیط های صنعتی بیشتر است. به دلیل حضور دائمی آب و مایعات در این محیط ها، آلودگی ها انباشته شده و از بین بردن آن ها دشوارتر می شود. پس از شناخت نوع آلودگی می بایست برای رفع آن ها اقدام های لازم انجام گیرد.

نوع آلودگی

بر اثر رکود مایع در کف و دیواره های استخرهای صنعتی و غیر صنعتی و محل هایی که آب و مایعات دیگر در آن تجمع پیدا کرده، لجن و گل و لای تشکیل می شود. به علاوه پسماندهای صنعتی با آب مخلوط می شوند و به شکل لجن در می آید. لجن های به وجود آمده بر دیواره و کف استخرها و مخازن چسبیده و علاوه بر آن می تواند در آب غوطه ور شود.

روش نظافت و شستشو

جهت نظافت و از بین بردن لجن و گل و لای به وجود آمده روش های صنعتی متعددی به کار می رود. یک از بهترین روش های حذف این آلودگی ها استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی می باشد به صورتی که این لجن ها را مکش کرده و از محیط خارج می کند. شرکت خدماتی نظافتی با به کار گیری این ابزارها عملیات کشیدن لجن را انجام می دهند.

واترجت

به منظور تخلیه آب باقی مانده در یک استخر، گودال آب و هم چنین تمیز نمودن کف و دیواره استخرها و مخازنی که لجن های موجود در آن در حجم و غلظت کمتری باشد، از واترجت صنعتی با فشارهای کمتر از 250 بار استفاده می شود به صورتی که این عمل توسط نازل مخصوص لجن کش (Sludge Sucker) انجام می گیرد. با نصب یک نازل لجن کش بر روی واترجت، این دستگاه به یک مکنده تبدیل شده و می تواند آب و لجن را مکش کند.

مکنده

اگر آلودگی و لجن های به وجود آمده در آب های موجود در محیط صنعتی، سنگین و به مقدار بیشتری بوده و یا این که در عمق زیاد قرار گرفته باشد، واترجت استفاده نمی شود و لازم است مکنده های صنعتی و مکنده های صنعتی سنگین کار با مخزن رابط مورد استفاده قرار گیرد و حتی این امکان وجود دارد که برای مکش پسماندهای سنگین صنعتی به کارگیری از مکنده کامیونی ضرورت پیدا کند.

 
 
تعداد بازدید از این مطلب: 189
بازدید : 189
mm
15:40
پنج شنبه 17 تير 1400

موزر آلمان با بیش از 75 سال سابقه در تولید انواع ماشین های اصلاح مو و صورت در دنیا به عنوان برندی قابل اعتماد و بادوام شناخته می شود.  برند موزر آلمان در حال حاضر دارای برندهای موزر، ارمیلا و وال است که به طور مثال برند وال تحت لیسانس موزر آلمان در چند کشور دنیا تولیدات خود را روانه بازار می کند. طی سالیان طولانی موزر آلمان تولیدات دیگری را در بخش های آرایشی و بهداشتی معرفی و تولید کرده است. تولید انواع سشوار موزر ، ماشین های اصلاح شارژی موزر و اتو مو موزر محصولات نسبتا جدیدتر موزر آلمان هستند.

دستگاه مخصوص حیوانات

موزر آلمان دستگاه های اصلاح پوشش(مو) حیوانات نیز تولید می کند. در کنار تولید دستگاه های اصلاح پوشش و مو حیوانات خانگی انواع تولیدات مرتبط با این دسته دوست داشتنی مانند برس ها، اسپری تمیز کننده طبیعی، ماشین سوهان ناخن، شکل دهنده ناخن، ناخن گیر و حوله های مخصوص حیوانات نیز تولید می شود.

موزر در ایران

در ایران ماشین های اصلاح موزر را بیشتر با سری دستگاه های 1400 موزر قرمز رنگ می شناسیم. از وقتی ماشین های اصلاح برقی به آرایشگاه ها راه یافت بر روی میز هر آرایشگر ماشین اصلاح مو موزر خودنمایی می کرد.

گارانتی اصلی موزر در ایران

نمایندگی خدمات پس از فروش و گارانتی اصلی موزر در ایران خدمات طلایی موزر ایران می باشد. خدمات طلایی موزر ایران وظیفه تامین قطعات موزر و لوازم جانبی موزر آلمان را به همراه تعمیرات موزر بر عهده دارد.

 در سال 1400 نزدیک به 90 نماینده خدمات طلایی موزر ایران در سراسر کشور عزیزمان ایران با شعار " خدماتی به وسعت تمام ایران " وظیفه تعمیر و خدمات پس از فروش موزر آلمان را انجام می دهند. با برنامه ریزی خدمات طلایی موزر ایران در اکثر استانها و مراکز استان ها نمایندگی موزر وجود دارد که مشتریان موزر می توانند جهت سرویس و تعمیرات موزر به این مراکز مراجعه کنند. لیست نمایندگان موزر در سایت خدمات طلایی موزر ایران با مکان یابی  به تفکیک استان قابل مشاهده است.

نگهداری و سرویس ماشین موزر

دستگاه های اصلاح مو و صورت موزر نیازمند رسیدگی و سرویس های دوره ای می باشد. هرازگاهی بنابر استفاده (حرفه ای یا خانگی) می بایست تیغه های دستگاه تمیز و روغن کاری شود. در صورت نیاز ممکن است نیاز به تنظیم جایگاه تیغه ها (در برخی ماشین های اصلاح موزر) باشد.

خدمات طلایی موزر ایران طرح های سرویس دوره ای و تعمیرات موزر را در نمایندگی مرکزی خدمات طلایی موزر ایران به نشانی : تهران – میدان شوش – خیابان صابونیان – برج الماس بلورین – طبقه +3 – واحد 782 انجام می دهد که جهت برخورداری از این سرویس ها و یا تخفیف ها می توانید به سایت خدمات طلایی موزر ایران مراجعه یا با تلفن 55047469-021 تماس برقرار فرمایید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 183
بازدید : 183
mm
15:40
پنج شنبه 17 تير 1400

موزر آلمان با بیش از 75 سال سابقه در تولید انواع ماشین های اصلاح مو و صورت در دنیا به عنوان برندی قابل اعتماد و بادوام شناخته می شود.  برند موزر آلمان در حال حاضر دارای برندهای موزر، ارمیلا و وال است که به طور مثال برند وال تحت لیسانس موزر آلمان در چند کشور دنیا تولیدات خود را روانه بازار می کند. طی سالیان طولانی موزر آلمان تولیدات دیگری را در بخش های آرایشی و بهداشتی معرفی و تولید کرده است. تولید انواع سشوار موزر ، ماشین های اصلاح شارژی موزر و اتو مو موزر محصولات نسبتا جدیدتر موزر آلمان هستند.

دستگاه مخصوص حیوانات

موزر آلمان دستگاه های اصلاح پوشش(مو) حیوانات نیز تولید می کند. در کنار تولید دستگاه های اصلاح پوشش و مو حیوانات خانگی انواع تولیدات مرتبط با این دسته دوست داشتنی مانند برس ها، اسپری تمیز کننده طبیعی، ماشین سوهان ناخن، شکل دهنده ناخن، ناخن گیر و حوله های مخصوص حیوانات نیز تولید می شود.

موزر در ایران

در ایران ماشین های اصلاح موزر را بیشتر با سری دستگاه های 1400 موزر قرمز رنگ می شناسیم. از وقتی ماشین های اصلاح برقی به آرایشگاه ها راه یافت بر روی میز هر آرایشگر ماشین اصلاح مو موزر خودنمایی می کرد.

گارانتی اصلی موزر در ایران

نمایندگی خدمات پس از فروش و گارانتی اصلی موزر در ایران خدمات طلایی موزر ایران می باشد. خدمات طلایی موزر ایران وظیفه تامین قطعات موزر و لوازم جانبی موزر آلمان را به همراه تعمیرات موزر بر عهده دارد.

 در سال 1400 نزدیک به 90 نماینده خدمات طلایی موزر ایران در سراسر کشور عزیزمان ایران با شعار " خدماتی به وسعت تمام ایران " وظیفه تعمیر و خدمات پس از فروش موزر آلمان را انجام می دهند. با برنامه ریزی خدمات طلایی موزر ایران در اکثر استانها و مراکز استان ها نمایندگی موزر وجود دارد که مشتریان موزر می توانند جهت سرویس و تعمیرات موزر به این مراکز مراجعه کنند. لیست نمایندگان موزر در سایت خدمات طلایی موزر ایران با مکان یابی  به تفکیک استان قابل مشاهده است.

نگهداری و سرویس ماشین موزر

دستگاه های اصلاح مو و صورت موزر نیازمند رسیدگی و سرویس های دوره ای می باشد. هرازگاهی بنابر استفاده (حرفه ای یا خانگی) می بایست تیغه های دستگاه تمیز و روغن کاری شود. در صورت نیاز ممکن است نیاز به تنظیم جایگاه تیغه ها (در برخی ماشین های اصلاح موزر) باشد.

خدمات طلایی موزر ایران طرح های سرویس دوره ای و تعمیرات موزر را در نمایندگی مرکزی خدمات طلایی موزر ایران به نشانی : تهران – میدان شوش – خیابان صابونیان – برج الماس بلورین – طبقه +3 – واحد 782 انجام می دهد که جهت برخورداری از این سرویس ها و یا تخفیف ها می توانید به سایت خدمات طلایی موزر ایران مراجعه یا با تلفن 55047469-021 تماس برقرار فرمایید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 174
بازدید : 174
mm
15:33
یک شنبه 6 تير 1400

Telegram member adder software

One of the most popular tools to increase Telegram membership is Telegram member adder software. By this software, you can select the proxy you want and in a very short time, as the leading Telegram channel to be displayed at the top of the users’ chat page. With this tool, you can add completely real and online members to your channel and increase the number of visits to your posts.

Telegram channel member increase Bot

One of the best and newest ways to increase Telegram channel members is to use Telegram robots. To use Telegram robots, you can refer to sites and companies providing this type of service and order your desired robot. In the following, we will pay more attention to how to use the Telegram channel membership robot.

Telegram increase member tools

What is a Telegram Channel Member Bot?

One of the most useful features in Telegram is the creation of robots. You can enjoy many possibilities by using robots. For example, you must have seen bots to download music or send anonymous messages to other people; some of these bots need a user membership in the channel to provide their services to users. This way you can easily increase the channel members.
Telegram robots can be very easy to build and you will not need any programming knowledge to build them. But to provide more complex services, you need to use programming knowledge. There are many sites and companies that design a robot with the features you want for a reasonable amount of money.

 

Telegram member adder software

You can quickly increase the number of your members by using the Telegram channel member increase robot. Of course, it is better to note that users can leave your channel after using the robot services. If you want to get the most out of using the Telegram channel membership increase robot, ‌ it is better to pay special attention to your channel content. Publishing compelling and useful content will not only help increase channel membership, but also reduce the loss of new members.

Buy Telegram member adder software

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 180
بازدید : 180
mm
15:23
یک شنبه 6 تير 1400

Telegram member adder software

One of the most popular tools to increase Telegram membership is Telegram member adder software. By this software, you can select the proxy you want and in a very short time, as the leading Telegram channel to be displayed at the top of the users’ chat page. With this tool, you can add completely real and online members to your channel and increase the number of visits to your posts.

Telegram channel member increase Bot

One of the best and newest ways to increase Telegram channel members is to use Telegram robots. To use Telegram robots, you can refer to sites and companies providing this type of service and order your desired robot. In the following, we will pay more attention to how to use the Telegram channel membership robot.

Telegram increase member tools

What is a Telegram Channel Member Bot?

One of the most useful features in Telegram is the creation of robots. You can enjoy many possibilities by using robots. For example, you must have seen bots to download music or send anonymous messages to other people; some of these bots need a user membership in the channel to provide their services to users. This way you can easily increase the channel members.
Telegram robots can be very easy to build and you will not need any programming knowledge to build them. But to provide more complex services, you need to use programming knowledge. There are many sites and companies that design a robot with the features you want for a reasonable amount of money.

 

Telegram member adder software

You can quickly increase the number of your members by using the Telegram channel member increase robot. Of course, it is better to note that users can leave your channel after using the robot services. If you want to get the most out of using the Telegram channel membership increase robot, ‌ it is better to pay special attention to your channel content. Publishing compelling and useful content will not only help increase channel membership, but also reduce the loss of new members.

Buy Telegram member adder software

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 165
بازدید : 165
mm
15:38
جمعه 4 تير 1400

 حصیر یک ماده نیست، بلکه یک اصطلاح عمومی است که به گروهی از مواد طبیعی یا مصنوعی ساخته شده توسط بشر گفته می شود که می‌تواند مانند عصا، چوب خیزران، بید، نی، رزین‌ها، وینیل و آتل‌ها بافته شوند. حصیر همچنین مربوط به روند بافت است که به وسیله آن مواد ذکر شده به مبلمان تبدیل می‌شوند. به طور خلاصه، حصیربافی یک روش قدیمی است که برای تولید مبلمان با استفاده از مواد طبیعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولاً، از مواد طبیعی مرطوب برای ساخت مبلمان حصیری استفاده می‏شود که موجب می‏شود روند بافت آسان‌تر شود.

 غیر از مواد طبیعی مانند خیزران، حصیر را می‌توان از مواد مصنوعی مانند وینیل و رزین نیز تهیه کرد. الگوی حصیری باعث می‏شود محصول نهایی محکم‌تر از سایر تکنیک‌های تولید باشد. در ادامه درباره ساخت مبلمان حصیری بیشتر بدانید.

 

مبلمان حصیری

 

 فواید مبلمان حصیری

 

 شاید از خود بپرسید که چه چیزی مبلمان حصیری را به محصول مناسب برای انتخاب مبلمان منزل تبدیل می‌کند. در ادامه بهترین ویژگی‌ها و همچنین مزایای انتخاب مبلمان حصیری به شما ارائه می‏دهیم:

 

وزن سبک:

 

 مبلمان حصیری نسبتاً سبک بوده و حمل آن نیز آسان است. طراحی منحصر به فرد بافته شده، مبلمان را محکم می‌کند که به نوبه خود به مبلمان حصیری امکان پذیرایی از افراد در هر اندازه و شکل را می‌دهد.

 

 دوام بالا:

 

 مبلمان حصیری دارای دوام فوق العاده ای هستند، خصوصاً وسایل ساخته شده از چوب خیزران. مبلمان ساخته شده از بامبو و نی قوی و محکم هستند. مبلمان حصیری با قاب آلومینیومی و همچنین مبلمان ساخته شده از رزین بسیار محکم‌تر است دوام بیشتری دارد.

 

 مبلمان حصیری

 

طراحی کلاسیک و انعطاف پذیر:

 

 مبلمان حصیری در انواع مختلفی به رنگ‌های قهوه‌ای، مشکی، سفید، برنز و حتی سایه‌های سبز زیتونی موجود است. صاحبان خانه حتی ممکن است کوسن‌هایی را بر روی صندلی‌های حصیری اضافه کند تا شیک‌تر شوند و با طراحی و سبک موجود خانه نیز سازگار باشند.

 

 انواع مختلف مواد حصیری برای ساخت مبلمان حصیری

 

 نیشکر:

 

 عصا از خیزران پوست کنده شده ساخته شده است. سپس پوست یا نوارهای پوستی به‌صورت یکنواخت برش داده می‌شوند. سپس محصول نهایی برای روند بافت صندلی و میز استفاده می شود. از عصا معمولاً برای پایه صندلی‌ها و میزها نیز استفاده می شود.

 

 صندلی‌ها و میزهایی که از چوب نیشکر ساخته شده‌اند به راحتی با یک حوله مرطوب تمیز می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که آن ماده رطوبت زیادی را جذب نمی‌کند؛ زیرا جذب رطوبت ممکن است منجر به شکننده شدن آن شود.

 

 چوب خیزران:

 

 خیزران بدون شک متداول‌ترین ماده‌ای است که برای ساخت مبلمان حصیری استفاده می شود. خیزران به یک نخل کوهستانی به نام کالاموس اشاره دارد. این گیاه با سرعت 36 اینچ در روز رشد می‌کند، بنابراین این گیاه ماده‌ای بسیار فراوان و تجدیدپذیر است. جدا از پوست آن که پس از آن به عنوان عصا پردازش می شود، داخل مغز حصیری خیزران به نی‌هایی در اندازه‌های مختلف بریده می شود. سپس از آن‌ها برای حصیربافی استفاده می شود. جدا از استحکام و دوام، این نوع مبلمان حصیری مقاوم در برابر انواع شرایط آب و هوایی است؛ بنابراین این نوع مواد برای مبلمان فضای باز بسیار مناسب هستند.

 

مبلمان حصیری

 

 درخت بید:

 

 بید ماده‌ای طبیعی از اروپا و ایالات متحده است و ماده رایج بافندگی است که از درختان بید و بوته‌ها به دست می‏آید. بیدها معمولاً به رنگ زرد روشن هستند و اغلب گره‌های کوچکی دارند که در طول پردازش برداشته می‏شوند.

 

 بامبو:

 

 بامبو، از خانواده چمن‌ها است. بامبو دارای یک پوست بیرونی سخت است که شبیه به چوب خیزران است. بامبویی که در مبلمان بافته می شود مقاومت کمتری در برابر هوا دارد زیرا در برابر رطوبت حساس است. کیفیت بامبو آن را به گزینه‌ای مناسب در بین کسانی که مبلمان حصیری با کیفیت و ارزان قیمت می‌خواهند، تبدیل کرده است.

 

 حصیر سنتی ساخته شده از مواد طبیعی برای تولید مبلمان داخلی مناسب است. آن‌ها انتخاب بسیار خوبی برای اتاق نشیمن، اتاق خواب و اتاق غذاخوری شما هستند. اگرچه ممکن است در فضای باز نیز مورد استفاده قرار گیرند، اما استفاده مکرر آن‌ها در فضای باز به دلیل وجود رطوبت و گرمای بیش از حد، می‌تواند منجر به آسیب آن‌ها شود.

 

 حصیر مصنوعی:

 

 مبلمان حصیری مصنوعی در سال‌های اخیر ظهور کرده است. افزایش تقاضا برای مواد حصیری محکم اما ارزان قیمت باعث استفاده از مواد مصنوعی مانند رزین و وینیل شده است.

 

 رزین و وینیل اساساً از پلاستیک ساخته می‌شوند. آن‌ها به صورت نوارهای بسیار نازک برش داده می‌شوند و سپس برای ساخت یک مبلمان خاص بافته می‌شوند. به دلیل نوع مواد مبلمان مصنوعی، یک گزینه عالی برای مبلمان فضای باز هستند. آن‌ها به طور مؤثر در برابر رطوبت و اشعه ماورا بنفش خورشید مقاوم هستند. از آنجا که رزین و وینیل از پلاستیک ساخته می‌شوند، نگهداری آن‌ها کار سختی نیست.

 

 

 

 مبلمان حصیری چگونه ساخته می شود؟

 

 روند بافتن مواد طبیعی یا مصنوعی به صورت ایده آل با دست انجام می شود. بسته به نوع و پیچیدگی یک پروژه مبلمان خاص، مبلمان حصیری ممکن است بین 1 تا 4 روز تکمیل شود. در اصل، هرچه بافت محکم‌تر باشد، زمان بیشتری برای اتمام یک پروژه مورد نیاز است. همچنین ساخت مبلمان دارای بافت محکم‌تر هزینه بیشتری دارد زیرا برای پر کردن قاب به مواد بیشتری احتیاج دارید.

 

مبلمان حصیری

 علاوه بر روند بافندگی، روند ساخت مواد شامل یک سری فرایندها شناخته شده است که ممکن است شامل دو یا چند مورد زیر باشد:

 

  • رفع اشکال
  • سنباده زدن
  • رنگ آمیزی
  • لاک زدن

 

 قبل از شروع پروژه ساخت مبلمان حصیری، حتماً با نحوه بافت مواد آشنا شوید. مدتی طول می‌کشد تا بتوانید واقعاً بر این روند مسلط شوید. اگر به سادگی وقت کافی برای سرمایه گذاری در تولید حصیر را ندارید، بهتر است به سادگی مبلمان را از شرکتی خریداری کنید که سال‌ها در تولید مبلمان حصیری تخصص دارد.

 

 هنگامی که نوبت به خرید مبلمان حصیری می‌رسد، تشخیص حصیر با کیفیت بهتر از کیفیت پایین ممکن است مشکل باشد؛ زیرا قیمت‏ها بسیار متفاوت هستند؛ بنابراین چگونه می‌توان یک مجموعه حصیری خوب را از یک مجموعه بد تشخیص داد؟

 

 

مبلمان حصیری

 

 برای ارزیابی کیفیت یک مبلمان حصیری خاص باید چند مورد را بررسی کنید، این موارد عبارتند از: مواد، بافت، سیستم پشتیبانی و قیمت؛ بنابراین با درنظرگرفتن این عوامل می‏توانید مبلمان حصیری مورد نظر خود را با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 187
بازدید : 187
mm
15:36
پنج شنبه 3 تير 1400

آشنایی با لوازم تعمیرات موبایل و ابزار تعمیرات موبایل که یکی از ملزومات هر تعمیرکار موبایل می‌باشد را در ادامه ی بحث خدمت شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید بهتر با ابزار های تعمیرات موبایل آشنایی پیدا کنید و وارد این شغل هیجان انگیز شوید.

 

در صورتی که قصد ورود به شغل تعمیرات موبایل را دارید نیازمند تهیه تجهیزات تعمیرات موبایل و خرید لوازم تعمیرات موبایل که نیاز هر تعمیرکار موبایل می‎‌باشد هستید،که آشنایی با این ابزار های نیاز هر تعمیرکار موبایل می‌باشد تا بتوانید هنگام شرکت در کلاس ها بهتر با لوازم ارتباط برقرار کنید.

لوپ و میکرسکوپ تعمیرات موبایل

لوپ تعمیرات موبایل یکی از ضروری ترین ابزار های تعمیرات موبایل می‌باشد که در مدل های متختلف به بازار ارائه می‌گردد این لوپ شامل: لوپ دو چشمی و لوپ سه چشمی می‌باشد که به کمک ان می‌توانید قطعات بسیار ریز برد گوشی را بزرگ نمایید تا با تمرکز بیشتر و دید بهتر بر روی قطعات موبایل کار کنید و به تعمیر ان بپردازید.لوپ تعمیرات موبایل در برند های مختلفی میباشد معروف ترین آن شامل: لوپ یاکسون، لوپ ریلایف و لوپ سانشاین میباشد.

منبع تغذیه تعمیرات موبایل

منبع تغذیه موبایل تامین کننده ی برق گوشی موبایل میباشد و همانند باتری موبایل عمل می‌کند با این تفاوت که دارای جریان و آمپر متغیر و قابل تنظیم است. از منبع تغذیه برای تست موبایل، تست جریان کشی گوشی موبایل، گوشی ابخورده و گوشی های خاموش استفاده می‌شود که بسیار ابزاری ضروری در تعمیرات موبایل به حساب می آید که بدون آن نیز تعمیرات موبایل غیر ممکن می‌باشد.

کابل پاور منبع تغذیه

کابل منبع تغذیه تعمیرات موبایل یکی از ابزار های کاربردی در تعمیرات موبایل می‌باشد که از آن برای تعمیر تمامی تلفن های امروزی استفاده می‌شود. از کابل منبع تغذیه برای اتصال منبع تغذیه به سوکت باتری موبایل استفاده می‌گردد. کابل پاور منبع تغذیه در مدل های کابل منبع تغذیه اندروید و کابل منبع تغذیه آیفون به بازار ارائه می‌شود.

هیتر هویه 

هیتر هویه یکی از لوازم ضروری تعمیرات موبایل می‌باشد. به وسیله ی هویه ی این دستگاه می‌توانید عمل لحیم کاری و جدا سازی قطعات ریز و درشت برد های موبایل و برد های smd را به راحتی انجام دهید. هویه های این دستگاه ها از توان مصرفی بالایی برخوردار هستند به صورتی که در کمترین زمان گرمای لازم برای عمل لحیم کاری را به کاربران ارائه میدهند و همچنین این هویه ها برای استفاده ی طولانی مدت بسیار مناسب و کار آمد هستند. به کمک هیتر هوای گرم با دما و فشار هوای قابل تنظیم شما می‌توانید عمل جدا سازی ای سی های مختلف، انجام ریبال و شابلون زدن ای سی ها، جدا سازی تاچ ال سی دی، جدا سازی درب پشت گوشی و ... را انجام دهید.

سپراتور

دستگاه سپراتور تعمیرات موبایل یا جدا کننده ی تاچ ال سی دی ابزاریست دارای پمپ مکش و المنت گرمایی که از آن برای جدا سازی نمایشگر گوشی و گلس گوشی موبایل استفاده می‌شود. این دستگاه در سایز های 7 اینچی و 12 اینچی و 14 اینچی به بازار عرضه می‌گردد که معروف ترین ان برند سانشاین، تریانگل و باکو می‌باشد که شما می‌توانید بسته به نیاز خود دستگاه مورد نظر را انتخاب نمایید.

التراسونیک موبایل

التراسونیک موبایل یا حمام شوینده ی برد التراسونیک دستگاهیست کا با تابش پرتوی التراسونیک باعث تمیز نمودن قطعات غیر قابل دسترس می شود. از التراسوینک تعمیرات موبایل برای شستشوی برد های آب خورده موبایل استفاده می‌گردد.

پنس تعمیرات موبایل

پنس تعمیرات موبایل نیز همانند دیگر ابزارهای کاربردی تعمیرات موبایل ابزاری ضروری است که تقریباً در تمامی تعمیرات شما مورد استفاده قرار می‌گیرد. زیرا به کمک پنس تعمیرات موبایل شما می‌توانید ریز ترین قطعات را در زیر لوپ با تمرکز بالا جابجا نموده و نگه دارید از این رو خرید پنس تعمیرات موبایل با کیفیت بالا را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ست پیچ گوشتی تعمیرات موبایل

داشتن پیچ گوشتی تعمیرات موبایل یکی از اولین ابزار هاییست که شما به ان احتیاج دارید. خرید پیچ گوشتی با کیفیت می‌تواند همراهی همیشگی و لذت بخش در تعمیرات موبایل بدون آسیب رساندن به پیچ ها و خراب شدن نوک پیچ گوشتی در کنار شما باشد. پس انتخاب ست پیچ گوشتی تعمیرات موبایل

پد نسوز تعمیرات موبایل

پد نسوز تعمیرات موبایل ابزاریست کاربردی که امروزه تقریبا تمامی تعمیرکارن قطعات الکترونیک از آن استفاده می کنند. پد نسوز در مدل های مختلفی موجود می باشد پد نسوز مگنت دار آهنربایی و پد نسوز نگهدارنده لوپ که در آن قابلیت نصب لوپ نیز امکان پذیر می‌باشد. پد نسوز تعمیرات موبایل با قابلیت آهنربایی که دارد و جایگاه مناسب هر ابزار  باعث ایجاد فضایی منظم در هنگام تعمیرات میگردد.

چسب تعمیرات موبایل

چسب تعمیرات موبایل نیز یکی دیگر از وسایل مورد نیاز تعمیرات موبایل است. چسب ال سی دی تعمیرات موبایل و چسب یو وی uv و چسب نسوز تعمیرات موبایل از لوازم مورد نیاز در هنگام تعمیرات موبایل می‌باشد که داشتن ان نیاز هر تعمیرکار است.

روغن و خمیر فلکس تعمیرات موبایل

برای داشتن لحیم کاری با عمر طولانی مدت، مقاومت بیشتر و جلوگیری از اکسیده شدن لحیم کاری و لحیم پذیری بهتر استفاده از خمیر فلکس ضروری می‌باشد تا کار نهایی شما با بهترین شکل صورت گیرد.

خمیر قلع تعمیرات موبایل

از خمیر قلع موبایل برای شابلون زدن و ریبال ای سی ها و لحیم کاری پایه های کوچک استفاده میگردد. خمیر قلع تعمیرات موبایل در مدل های مختلف مانند خمیر قلع سرنگی و خمیر قلع کاسه ای به فروش می رسد که در دما های مختلف بسته به نوع ای سی که قصد شابلون زدن ان را دارید باید انتخاب نمایید. خمیر قلع در برند های مختلفی مانند خمیر قلع مکانیک، خمیر قلع ریلایف، خمیر ولسولو و ... در سایت ابزارک موبایل موجود می‌باشد.

قاب باز کن موبایل و لب تاب

از قاب باز کن تعمیرات موبایل برای باز نمودن قاب اصلی گوشی موبایل، جدا سازی تاچ ال سی دی گوشی، جدا سازی درب پشت موبایل، جدا سازی باتری گوشی و جدا سازی فلت های موبایل استفاده می‌شود. قاب باز کن ها و اسپاتول ها در مدل های مختلفی مانند: قاب باز کن پلاستیکی و قاب بازکن و اسپاتول فلزی و پلاستیکی ارائه می‌گردد.

سیم قلع کش تعمیرات موبایل

به کمک این ابزار می‌توانید قلع های اضافه روی برد را به راحتی تمیز نمایید. بیشترین کاربردی که این ابزار دارد می توانید از ان برای تمیز نمودن قلع های اضافه ی پایه های ای سی استفاده نمایید تا در هنگام شابلون زدن و ریبال ای سی ها سطح برد و سطح ای سی شما کاملا تمیز و یکنواخت باشد.

جهت مشاهده ی مشخصات ابزار ها و قیمت و خرید انها می‌خواهیم منبعی معتبر را به شما معرفی کنیم که به صورت تخصصی تمامی ابزار تعمیرات موبایل را با کیفیت اصلی و مشاوره رایگان به شما ارائه میدهد.

فروشگاه ابزارک موبایل

فروشگاه  ابزارک موبایل فروشگاهی تخصصی در زمینه لوازم تعمیرات موبایل، قطعات یدکی موبایل و لوازم جانبی موبایل می‌باشد.

در فروشگاه ابزارک موبایل شما می‌توانید انواع لوازم تعمیرات موبایل مانند:

هیتر هویه، لوپ تعمیرات موبایل و لوازم جانبی لوپ، منبع تغذیه موبایل، کابل منبع تغذیه، سپراتور، ست پیچ گوشتی تعمیرات موبایل، پد نسوز تعمیرات موبایل، پنس تعمیرات موبایل، گیره برد موبایل، خمیر فلکس، خمیر قلع، لامپ uv، چسب یو وی uv، نوک هویه و ... را با کیفیت اصلی و قیمت مناسب به همراه مشخصات محصولات به صورت کامل مشاهده فرمایید.

فروشگاه ابزارک موبایل با داشتن کادری مجرب و مدیریت صحیح سعی در ارائه ی خدمات به بهترین شکل به کاربران خود دارد. هدف ابزارک موبایل جلب رضایت مشتریان و افزایش اعتماد کاربران می‌باشد، از این رو سعی در تهیه تمامی محصولات با کیفیت اصلی و قیمت مناسب نموده است، که تمامی کاربران بتواند با خیال راحت خرید خود را از این مجموعه انجام دهند. کاربرانی که قصد مشاهده ی مشخصات و قیمت و خرید ابزار تعمیرات موبایل و لوازم تعمیرات موبایل را دارند می‌توانند به آدرس اینترنتی abzarakmobile.com مراجعه نموده و در فروشگاه و سایت ابزارک موبایل تمامی محصولات فروشگاه را به صورت دسته بندی شده مشاهده کنند و با اطلاعاتی که به صورت دقیق در مورد با محصولات ذکر شده ابزار مورد نیاز خورد را انتخاب نموده و در صورت نیاز به مشاوره با شماره 09176824099 تماس حاصل فرمایند و از راهنمایی و مشاوره ی رایگان تیم ابزارک موبایل نهایت استفاده را ببرند.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 191
بازدید : 191


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود